Sa pornesti o afacere noua in plina criza, cand majoritatea se gandesc la o reducere de activitate sau chiar la lichidarea unor afaceri, este oare un pariu absurd, un gest sinucigas sau poate repezenta o oportunitate de dezvoltare, o sansa reala de succes?
O initiativa interesanta, despre care vom mai avea probabil multe de vorbit in lunile si in anii urmatori, o reprezinta aducerea in Romania a brandului de lenjerie intima Charlotta€™. Vom mai avea multe de vorbit, pentru ca are toate sansele sa se bucure de un real succes. Este genul de afacere care poate fi lansata perfect in perioada de criza.
Oamenii au nevoie sa socializeze, au nevoie sa viseze, au nevoie sa-si ofere un cadou, o adevarata bucurie. Ce poate fi mai potrivit decat o lenjerie intima de cea mai buna calitate pe care sa o poti aprecia, proba si, in fine, alege nu intr-o incomoda si penibila cabina de proba, ci in cadrul unei adevarate intalniri, pline de distractie si de voie buna, intre prietene, intr-un cadru intim si placut? Este exact ceea ce ofera conceptul Charlotte!
Dupa 14 ani de dezvoltare sub semnul unei adevarate traditii frantuzesti de eleganta si calitate, modelele elegante si confortabile, care raspund perfect asteptarilor si dorintelor fiecarei femei, punandu-le in valoare farmecul si personalitatea, s-au impus astazi deja in nenumarate tari. insa aceste creatii de exceptie nu le puteti gasi in nici un magazin si nici in sistemele de vanzare prin posta.
Vanzarea directa este in plin avant. Deja in 2006 depasise, la nivel mondial, 77 de miliarde de euro si este in continua crestere. Avantajele sunt multiple. Reduce la limita toate cheltuielile fixe, elimina problema atat de spinoasa si de costisitoare a spatiilor de prezentare si de vanzare si asigura posibilitatea unei dezvoltari rapide.
Si, esential, mai ales intr-o perioada de criza financiara, nu necesita investitii, nu ai nevoie de lichiditati, nu ai nevoie de credite.
Avantajul major il reprezinta insa fidelizarea clientilor. Cu sase colectii pe an te poti bucura de o continua petrecere. in ce consta acest concept care a cucerit lumea?
E extrem de simplu, ca toate lucrurile remarcabile. Consiliera Charlotta€™ vine la gazda care a organizat un jour de dame si le prezinta invitatelor colectia, impreuna cu sfaturile si recomandarile competente ce i-au fost puse la dispozitie de profesionistii brandului. Produsele pot fi studiate si probate in voie intr-o atmosfera placuta.
Doar in Franta, Charlotte are deja 2.500 de consiliere, 60.000 de gazde si peste 1.200.000 de cliente fidele. Toata lumea castiga, toata lumea se distreaza. Charlotte ofera fiecareia posibilitatea de a incepe o noua activitate part time sau full time. Nu ai nevoie de o pregatire profesionala prealabila, ci doar de pasiune, de abilitati de comunicare si de capacitatea de a socializa spontan cu noi si noi cunostinte.
Este o adevarata provocare si o sursa semnificativa de castig. Multe persoane din diferite tari isi asigura astfel un venit de peste 5.000 de euro pe luna ramanand, in acelasi timp, stapane absolute pe programul personal. In Romania, Charlotte tocmai incepe o campanie de recrutare. (Cine nu vrea sa piarda ocazia poate gasi informatii suplimentare pe www.charlott.ro/recrutare.html)
E un concept simplu care nu necesita decat pasiune, pofta de viata si placerea de a imparti clipele de bucurie cu ceilalti.
Sursa: Business-point.ro