IN LOC DE INTRODUCERE
– Sunteti un intreprinzator si ati depasit stadiul unei afaceri „la colt de strada”?
– Doriti sa va extindeti afacerea dincolo de granitele tarii?
– Vreti sa va fidelizati clientii si sa atrageti altii noi?
– Sunteti hotarati sa procedati „ca la carte” pentru cucerirea pietei, fara insa ca altii sa profite nejustificat de investitiile dumneavoastra in innoirea produselor sau seviciilor, in cresterea calitatii si in publicitate?
– Ati constatat ca agentii de asigurari nu incheie contracte de asigurare pentru a proteja „bunul renume” de care produsele sau serviciile dumneavoastra se bucura in piata?
– Doriti „un instrument” simplu si eficace care sa va rezolve toate aceste probleme?
Daca raspunsul dumneavoastra este afirmativ, va invitam sa parcurgeti aceasta brosura; noi speram sa va fie de un real folos!
ATENTIE INSA!
Informatiile continute in acest ghid nu pot inlocui consilierea care poate fi oferita de specialisti in domeniu (consilieri sau avocati specializati in proprietate industriala, etc.); scopul acestui ghid este limitat la a va furniza informatiile de baza referitoare la „sistemul marcii comunitare”.
Sursa: Business-point.ro