Sfaturi utile pentru a-ti testa ideea de afacere

0

testing-your-ideaCei mai multi dintre antreprenorii si oamenii de afaceri de succes au recununoscut faptul ca la un moment dat pe parcursul carierei lor, au avut parte si de esecuri. In timp ce antreprenorii percep caderile ca pe o parte absolut normala a succesului, multi dintre ei inca nu sunt pregatiti pentru aceste obstacole.

Consideri ca ideea ta s-ar putea transforma intr-o aplicatie pe care peste un milion de utilizatori sa o acceseze in social media? Indiferent cat de neobisnuita si interesanta ti s-ar parea ea, aceasta trebuie neaparat testata inainte de a o pune in aplicare. Scenariul cel mai neplacut este acela ca, in cazul in care ideea ta nu este atat de buna precum te-ai fi asteptat, vei pierde atat timp cat si bani.

In plus, la toate scolile de business, antreprenorii trebuie sa faca o serioasa analiza a ideii si sa se focuseze exclusiv pe testarea ideii de afacere.

Asadar, iti prezentam cateva modalitati foarte eficiente de a-ti testa ideea, pentru a te asigura ca aceasta este pe indeajuns de buna precum te-ai asteptat:

1. In primul rand, nu trebuie sa te grabesti – Dupa cum am stabilit, testarea ideii este foarte importanta, drept urmare nu te grabi sa scrii planul de afacere sau sa angajezi echipa. Mai degraba va trebui sa te gandesti la un prototip al produsului pe care vrei sa il plasezi pe piata si de asemenea, sa faci o analiza de marketing.

2. Prezinta ideea ta unui grup mic de oameni – daca se poate persoane mai critice – este foarte important sa prezinti ideea unui grup de oameni pentru a putea vedea cum reactioneaza. Insa daca deja ai dezvoltat un prototip, il poti prezenta unui grup din sectorul clientilor tai tinta.

Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.