Sfaturi pentru folosirea Instagram in mica ta afacere

0

instPentru cei care nu stiu, Instagram este un canal social care iti ofera posibilitatea de a captura diferite imagini (sau videoclipuri) pentru a le impartasi cu prietenii tai. In plus, exista o optiune care posteaza automat fotografiile si pe alte retele de socializare precum Facebook sau Twitter, fara ca tu sa faci nimic. Mai jos vei gasi cateva sfaturi pentru folosirea Instagram atunci cand doresti sa promovezi un brand (sau chiar sa creezi unul):

1. Gadeste-te inainte de a incepe. Pune-ti intrebarea: Care este scopul pentru care voi folosi Instagram? Cat de departe vrei sa mergi cu asta?

2. Mai intai aplica ca si user regular (obisnuit). Este o buna idee sa experimentezi Instagram ca si utilizator de rand pentru a-ti da seama in ce mod il folosesc oamenii. Tocmai acest lucru te va ajuta sa transfori aceasta platforma sociala intr-o „arma” de marketing.

3. Gandeste-te la produsul tau. Ce anume vinzi sau in ce mod obisnuiesti sa vinzi anumite servicii? Chiar daca nu le oferi promotii, poti ajunge la un public tinta destul de mare pentru ca Instagram are legatura cu viata cotidiana… iar daca tu oferi ceva de care oamenii au nevoie in viata de zi cu zi, cu siguranta vei avea succes. In ziua de azi exista multe persoane care au afaceri mai mici si fac destui bani fara sa vinda direct absolut nimic: ei fiind mai degraba intermediari care castiga comisioane de pe urma fiecarei vanzari – Citeste despre marketingul afiliat in afaceri.

4. Fiecare postare pe care o vei face va trebui sa fie gandita strategic. Chiar daca Instagram reprezinta o serie de imagini sau videoclipuri, nu inseamna ca nu pot fi gandite.

5. Adu-ti aminte ca dragalasenia se vinde foarte bine. Numai este un secret faptul ca animalele dragute au o foarte mare atractie la oameni asa ca fa rost de cateva fotografii interesante sub care sa scri un comentariu haios sau de niste videoclipuri care ii pot face sa se simta bine pe cei care iti urmaresc activitatea.

6. Fa diferite anunturi legate de noii angajati, promoveaza-ti modul de lucru. Instagram este un loc foarte bun in care poti anunta noi angajati sau chiar ii poti prezenta pe cei actuali. In felul acesta afacerea ta va fi vazuta precum un loc de munca foarte placut si va castiga o oarecare incredere.

7. Foloseste filtrele Instagram intr-un mod eficient dar arata putin stil inca de la inceput! Altfel spus, daca o fotografie nu arata bine de la inceput, chiar daca vei selecta un filtru de editare bun, nu vor fi mari diferente. Ideea este ca aceste filtre au rolul de a transforma o fotografie normala (facuta de un amator) intr-una care pare a fi facuta de un profesionist.

8. Foloseste filtrul „retro”. Instagram iti pune la dispozitie foarte multe filtre care au rolul de a modifica imaginile in proportie destul de mare. La fel este si acest filtru … toata lumea apreciaza acel moment in care intrebi „iti aduci aminte cand …”. Daca promovezi un brand cu o istorie in spate atunci incearca sa recreezi anumite momente cu ajutorul acestui instrument.

9.  Nu te rezuma doar la promovat! Dupa cum am spus, Instagram este un loc foarte bun in care poti expune anumite imagini ale produselor si serviciilor pe care le comercializezi dar sunt sigur ca nu iti doresti sa il transformi intr-o retea de reclame. Incearca sa gasesti o metoda creativa care sa cuprinda atat ce doresti sa promovezi cat si ce asteapta oamenii sa vada.

Share.

Leave A Reply