
Castigarea acestui grup de clienti reprezinta o componenta esentiala in mixul de media pentru ca scurteaza ciclurile de vanzari prin aducerea consumatorilor care stiu ce vor si cauta un loc din care sa isi faca achizitia. Pentru a profita la maximum de aceasta oportunitate, puteti lua in calcul una dintre strategiile de mai jos.
Ziare si reviste. Desi printul a suferit mai multe lovituri puternice in ultimii ani, exista inca ziare care au cititorii lor fideli. In plus, unele ziare au chiar editii locale, create special pentru cititorii dintr-o anumita regiune a tarii, plus site-uri cu o prezenta puternica in online. Aveti astfel ocazia de a cumpara un mix de print-online, sau merge numai pe varianta internetului. Pentru a economisi bani, incercati sa inserati reclamele numai in sectiunile relevante pentru produsele dumneavoastra. Un banner pentru o agentie imobiliara va trece mai degraba neobservat in rubrica de sport sau pe pagina de start, pe cand postat intr-o sectiune cu specific economic va atrage mult mai multe click-uri. Bineinteles, si audienta va fi mai limitata, dar targetarea va asigura consumatori interesati de produsele sau serviciile dumneavoastra.
De asemenea, urmand acelasi rationament, va puteti adresa revistelor specializate pe un anumit domeniu.
Directoare online sau offline. Acestea va pot aduce un numar substantial de potentiali clienti. Pentru a avea o strategie eficienta, reclama ar trebui sa contina informatia exacta cautata de consumatori si sa va asigure diferentierea fata de concurenta. In cazul directoarelor online, un caz aparte il reprezinta comparatoarele de pret. Acestea au o vizibilitate foarte buna pe motoarele de cautare si va ofera sansa de a prezenta oferta companiei intr-un mod competitiv.