Cand doresti sa lansezi un startup te poti lovi de tot felul de probleme, dar una care da mari batai de cap antreprenorilor este data de nume. Mai mult decat atat, este extrem de simplu sa pierzi mult timp nereusind sa te decizi asupra numelui. Si este bine cunoscut faptul ca lucrul cel mai important este de a creea ceva care sa ajunga la utilizatori sau consumatori.
Iata trei metode pe care le puteti aplica atunci cand doriti sa dati nume unui startup:
1. In primul rand, alegeti un nume bisilabic. Poate suna ciudat, dar cel mai adesea constrangerile sunt bune atunci cand esti implicat intr-un proces creativ penrtu a desemna numele startup-ului. Cea mai utila constrangere este tocmai in aceea in a gasi un nume format din doua silabe. Urmand aceasta regula vei gasi un nume simplu si extraordinar. Iata cateva exemple care sa ne sustina teoria: Google, Facebook, Twitter, DropBox, Tumblr, Flickr sau Reddit.
Toate companiile mentionate anterior au fost, la un moment dat, startup-uri de exceptie. Bineinteles, sunt exceptii la orice regula, dar cand vine vorba despre un nume format din mai mult de doua silabe, incep sa apara si mici probleme. Apoi, exista si nume ale unor mari companii, nume monosilabice, dar care au un impact si mai puternic: Square, Box sau Path.
Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com