3 calitati ale unui model de business profitabil

0
Companiile profitabile au la baza trei calitati care le ajuta sa atinga succesul: gasesc clienti high-value, ofera valoare consumatorilor si opereaza cu marje mari de profit. Lista de mai jos subliniaza factorii cheie in atingerea acestor obiective. Analizati-va business-ul prin prisma lor pentru a vedea daca indepliniti criteriile necesare succesului.

1. Clienti high-value
Acestia nu sunt neaparat bogati, ci, mai curand, indeplinesc urmatoarele cerinte: sunt usor de gasit, va permit sa practicati preturi profitabile, sunt dispusi sa incerce produsele dumneavoastra dupa investitii minime in marketing si pot genera vanzari suficiente pentru a va atinge tintele de vanzari si profit.

De asemenea, acestia nu trebuie sa fie beneficiarii finali ai produselor sau serviciilor. Ar putea fi retaileri sau distribuitori, sau orice alt tip de entitate cu care faceti afaceri. Criteriile se aplica tuturor partenerilor care intra in contact cu firma dumneavoastra si, in cazul in care acestia nu respecta profilul ideal, puteti alege varianta unor parteneriate sau aliante cu alti jucatori din piata, pentru a beneficia de pe urma bazei lor de clienti.

2. Oferiti valoare clientilor
Sunt mai multe modalitati prin care puteti crea valoare semnificativa si, implicit, un avantaj competitiv important: un set unic de avantaje prin caracteristicile produselor sau serviciilor; o retea mai buna de distributie, solutii complete pentru nevoile clientilor, prin aliante cu alte companii; reduceri de pret prin eficientizarea productiei; livrare mai rapida; game mai bogate de produse sau optiuni suplimentare de personalizare.

Mai multe detalii: esimplu.ro
Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.