Consumatorul tinta, produsul sau serviciul oferit si costul sunt cei trei factori principali care dicteaza ce canale media vor fi alese. Alti factori ar putea include obiectivele generale ale companiei, acoperirea geografica dorita, disponibilitatea (sau lipsa) unor canale media.
Pentru a alege cea mai buna varianta, este indicat sa urmariti trei reguli generale:
1. Renuntati la ce nu va este de folos. Cheia selectarii canalului media potrivit consta in alegerea celui care atinge cea mai larga audienta situata in target cu cea mai mare eficienta. Daca dati bani pentru a ajunge in fata unui numar mai mare de oameni, nu inseamna ca si rezultatele vor fi pe masura efortului suplimentar, mai ales daca numai un procent redus din audienta extinsa va fi dispusa sa cumpere produsele dumneavoastra. In schimb, puteti opta pentru promovare intr-o revista sau un ziar cu o distributie mai restransa, daca cititorii acestor produse se afla in targetul dumneavoastra.
Mai multe detalii aici: www.esimplu.ro.