(P) Fondatoarea Debonaire, antreprenoarea care imbina business-ul cu arta de a darui

0

Multi antreprenori aflati la inceput de drum pun foarte mare pret pe resursele financiare de care e nevoie pentru a-ti pune pe picioare propria afacere. Desigur ca banii sunt foarte importanti atunci cand iei decizia de a lucra pentru tine, insa ei nu sunt singurul ingredient din reteta unui business de succes. Codruta Miron, CEO & Founder Debonaire, unul dintre cei mai mari producatori din Romania de cosuri cadou destinate angajatilor si partenerilor , este dovada reala ca poti sa construiesti si sa conduci cu brio o afacere prospera, doar daca propriul business iti devine pasiune.

Ce va situeaza ca fiind unul dintre business-urile de top in piata cadourilor corporate, mai exact pe nisa de cosuri cadou?

„Cel mai important beneficiu pe care il oferim clientilor nostri si care de altfel ne-a si propulsat in topul celor mai prestigioase branduri de cosuri cadou corporate este reprezentat de calitatea produselor pe care le folosim.
De exemplu, panettone este un produs de origine italiana. Putini stiu ca reteta originala de panettone contine 100% unt si de aceea se lasa cuceriti de etichetele inselatoare ale produselor contrafacute. Din pacate, in acest moment in comert exista produse care sunt comercializate cu denumirea de <<Panettone>> dar care nu respecta reteta traditionala, si care deci, sunt contrafacute, false. In Italia, in cele mai multe dintre cazuri, producatorul, transportatorul si vanzatorul sunt sanctionati cu amenda si confiscarea marfii.

Un lucru asemanator se intampla si cu alte produse, informatiile de pe eticheta nu indica provenienta lor, aceasta fiind o modalitate de a masca de fapt calitatea si originea produsului respectiv.

Astfel, un vin original si de calitate va avea obligatoriu mentionat pe eticheta, pe langa alte informatii, zona de provenienta a strugurilor. Asta se traduce prin „Indicatie Geografica sau IG si De Origine Controlata sau DOC.
Un alt lucru datorita caruia numarul clientilor nostri este in continua crestere este reprezentat de faptul ca oferim produsele din imaginile de prezentare afisate pe site, astfel ca intotdeauna livram ceea ce promitem prin imagini si prin descrierea cosurilor cadou.”

Ce ne puteti spune despre business-ul Debonaire, in cifre?

„De-a lungul timpului, business-ul nostru a evoluat foarte mult. In primul rand, daca vorbim despre suprafata de asamblare si depozitare, in comparatie cu 2010, aceasta a crescut de 7.65 ori, depasind 500 mp.

Totodata ne-am imbogatit si reteaua de parteneri. Daca in 2010 aveam parteneriate doar cu 3 importatori/distribuitori locali, pana in 2017 am reusit sa avem parteneriate directe, cu peste 20 de producatori din Romania si peste 30 de producatori externi.
O alta realizare de care suntem foarte mandri este ca, din 2010 si pana in prezent, numarul de clienti pentru care producem cosuri cadou in fiecare an, unii dintre ei comanda de mai multe ori pe an, a depasit pragul de 1.000, ceea ce inseamna ca in 2017 a ajuns sa fie de 6.5 ori mai mare. ”

Ca o concluzie, care ar fi cele mai importante aspecte de retinut despre brandul Debonaire?

„Este foarte greu sa rezum in doar cateva fraze tot ceea ce reprezinta traditia Debonaire. Pe scurt, as spune ca:
– Debonaire este un brand original si unic pe piata cadourilor corporate;
– Cadourile Debonaire nu sunt disponibile si pe rafturile supermarketurilor, pentru ca am ales sa ne dedicam exclusiv pietei corporate.
– In cadourile sale, Debonaire nu include produse contrafacute;
– Debonaire livreaza ceea ce prezinta in oferta.”

 

Share.

Leave A Reply