(P) De ce sa tii cont cand iti promovezi brandul folosind publicitatea stradala

0

Diversele modalitati de a face publicitate outdoor creaza o legatura importanta intre companii si clienti, deci plasarea corecta a afiselor, a bannerelor si a panourilor este cruciala. Oricare ar fi scopul pentru care decizi sa apelezi la elemente ale advertisignului OOH, amplasarea si designul lor sunt o piesa de baza in construirea strategiei de marketing integrat. Mai multi factori influenteaza atat pozitionarea cat si eficienta lor; in plus, afisajul publicitar stradal trebuie sa respecte liniile directoare ale legislatiei din domeniu.

Designul si brandingul

Modul in care arata un panou publicitar, un afis sau un banner pe care il folosesti pentru a-i expune pe consumatori la mesajele companiei tale este la fel de important ca locurile in care vor fi amplasate acestea. Un design respingator, pozitionat in locatia „ideala” risca sa duca la un afisat lasat neobservat. Mai mult decat atat, poate proiecta o imagine proasta sau confuza asupra afacerii tale. Culorile, dimensiunea logo-ului, fondul sunt doar cateva dintre aspectele importante ale unui design exceptional si care te vor ajuta sa identifici cel mai bun loc in care sa plasezi mesajul publicitar.

Inaltimea

Inaltimea la care ar trebui sa fie prezentat un panou publicitar este ideala atunci cand acesta poate fi observat din cat mai multe unghiuri. Astfel, pentru ca soferii sa-l poata vedea de pe o sosea in panta, va fi necesara suspendarea acestuia, fara ca vizibilitatea sa sa fie obturata de copaci, stalpi sau alte obstacole. Insa, pentru a targeta biciclistii sau pietonii, este de preferat ca elementele publicitare sa fie asezate la cote mai joase, de preferinta pe fatadele cladirilor, in dreptul intrarilor.

Conditiile meteorologice

Panourile stradale trebuie construite astfel incat sa reziste la conditiile meteo extreme. Daca este supus luminii solare puternice, e nevoie sa impiedici decolorarea. Daca este supus frecevent vanturilor intense si a ploilor dese, cauta materiale cat mai durabile. Producatorii de panouri publicitare si designerii graficieni ar trebui sa colaboreze pe tot parcursul procesului de creatie, deoarece ideile lor trebuie sa se poata preta anumitor materiale destinate conditiilor meteo schimbatoare.

Montajul

Metodele de montare vor influenta, de asemenea, proiectarea si plasarea finala. Montarea in siguranta este extrem de importanta, de aceea gandeste-te intotdeauna dinainte unde va fi amplasat panoul si stabileste cea mai buna modalitate de prindere, deoarece acest lucru dicteaza anumite aspecte legate de dimensiune si design. Persoana care ar va face montajul panoului ar trebuie sa fie licentiata pentru astfel de operatiuni.

Nu in ultimul rand, verifica intotodeauna restrictiile legislative in ceea ce priveste panotajul si nu le incalca. Atunci cand sunt proiectate, fabricate, instalate si plasate corespunzator, panourile OOH reprezinta una dintre cele mai bune investitii pe care le poti face pentru a imbunatati imaginea companiei tale si pentru a o face mai cunoscuta in randul clientilor.

Share.

Leave A Reply