Scoala de iarna a achizitiilor publice – Timisoara, 13-15 decembrie

0

scoala.de.iarna.timisoara– Elemente de baza, aspecte practice – 

Timisoara: Hotel***

Lectori invitati:

  • Dominic DUMITRU – Director General UCVAP;
  • Violeta STEFANESCU – Expert jurist si expert achizitii publice.

In urma evaluarii, se acorda certificat de absolvire pentru ocupatia de „Expert achizitii publice” Cod COR 214.946, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

Tematica

I. Noutati legislative:

  • Cele mai recente modificari legislative si impactul acestora asupra derularii achizitiilor publice in Romania – Legea nr. 193/2013, Instructiunea nr. 1/2013 a ANRMAP – importanta elaborarii unor cerinte de calificare nerestrictive.

II. Notiuni de baza in achizitiile publice:

  • Cine trebuie sa realizeze achizitii publice? Autoritatile contractante. Entitatile juridice fara calitate de autoritate contractanta;
  • Situatia achizitorilor privati – Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/2013;
  • Tipuri de contracte – contractele de furnizare, servicii si lucrari ;
  • Pragurile valorice europene si nationale;
  • Procedurile de atribuire;
  • Estimarea valorii contractului de achizitie publica;
  • Cheltuielile diverse si neprevazute. Circumstantele imprevizibile si aplicarea negocierii fara publicarea prealabila a unui anunt de participare (articolul 122 litera i si articolul 252 litera j);
  • Relevanta codului CPV.

III. Achizitia directa:

Detalierea cumpararii directe. Ce reguli trebuie aplicate in cazul achizitiei directe?

IV. Etapele procesului de achizitie publica:

  • Planificarea;
  • Elaborarea documentatiei;
  • Lansarea procedurii;
  • Clarificari si erate – cand si de ce erata?
  • Sedinta de deschidere a ofertelor – drepturi si obligatii, cine poate participa, cum trebuie sa se desfasoare aceasta sedinta de deschidere a ofertelor;
  • Evaluarea ofertelor. Dreptul de a solicita clarificari/completari;
  • Privire speciala asupra problematicii pretului aparent neobisnuit de scazut;
  • Oferta castigatoare, necastigatoare si respinsa – inacceptabilitate si neconformitate;
  • Anularea procedurii;
  • Termene de contestare si asteptare;
  • Solutionarea contestatiilor. Rolul CNSC.

V. Managementul riscurilor in achizitiile publice:

  • Riscuri identificate in planificarea achizitiilor publice, in cadrul procedurii de atribuire si in derularea contractelor de achizitii publice.

VI. Elemente de utilizare a SEAP

Inscrierea se face in baza formularului solicitat la  numerele de telefon: 0735/211.513 sau la adresa de e-mail: [email protected];  Persoana de contact: Silvana Oprea.

Taxa de instruire: 900 lei/participant

*Taxa include: suportul de curs si materiale auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa examen  A.N.C  (fost C.N.F.P.A.).

In vederea inscrierii la examenul de absolvire, cursantii trebuie sa faca dovada urmatoarelor documente:

  1. Copie buletin/carte de identitate;
  2. Copie certificat de nastere;
  3. Copie certificat de casatorie (daca este cazul);
  4. Copie dupa diploma de absolvire a unei institutii de invatamant superior.

Pentru informatii referitoare la grila de cursuri disponibila in perioada urmatoare va invitam sa accesati pagina noastra web: www.proiect-contaplus.ro.

Va multumim si va asteptam la curs!

Share.

Leave A Reply