Conferinta Implementarea, raportarea si evaluarea sistemului de control intern/managerial – OMFP 946/2005

1

Proiect Conta Plus organizeaza in data de 20 octombrie 2012, la Brasov, cel mai important eveniment al anului 2012 in domeniul financiar: Conferinta privind Implementarea, raportarea si evaluarea sistemului de control intern/managerial.

Evenimentul, organizat cu sprijinul Consiliului Judetean Brasov isi propune informarea, dezbaterea si clarificarea celor mai importante aspecte privind implementarea Sistemului de Control Intern/Managerial in cadrul entitatilor publice.

Pe agenda conferintei figureaza urmatoarele teme de interes stabilite pentru a fi abordate:

1. Organizarea procesului privind implementarea sistemului de control intern/managerial:

  • Organizarea structurii cu atributii de monitorizare, coordonare si indrumare metodologica a implementarii si/sau dezvoltarii Sistemului de Control Intern/Managerial. Solutii si erori posibile;
  • Rolul si atributiile acestei structuri;
  • Elaborarea sau actualizarea Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern/Managerial avand la baza prima autoevaluare a acestui sistem.

2. Ghid de implementare efectiva a standardelor de control intern/managerial – solutii si erori posibile in aplicarea standardelor

  • Aplicarea Standardului nr. 4 – Functii sensibile;
  • Aplicarea Standardului nr. 7 – Obiective;
  • Aplicarea Standardului nr. 10 – Monitorizarea performantelor;
  • Aplicarea Standardului nr. 11 – Managementul riscului;
  • Aplicarea Standardului nr. 15 – Ipoteze, reevaluari;
  • Aplicarea Standardului nr. 17 – Proceduri;
  • Aplicarea Standardului nr. 20 – Gestionarea abaterilor;
  • Aplicarea Standardului nr. 21 – Continuitatea activitatii;
  • Aplicarea Standardului nr. 22 – Strategii de control;
  • Aplicarea Standardului nr. 25 – Auditul intern.

3. Ghid pentru realizarea autoevaluarii sistemului de control intern/managerial:

  • Ghid de completare a chestionarului de autoevaluare
  • Model completat de chestionar de autoevaluare.

4. Evaluarile realizate de organisme interne/externe entitatilor

  • Evaluarile realizate de auditorii interni;
  • Evaluarile realizate de Curtea de Conturi. Ghid de evaluare.

Invitati speciali la eveniment sunt: experti in Audit si Control din Cadrul Ministerului Finantelor Publice, experti in Audit Public Extern din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei, experti din cadrul AAIR.

TAXA PARTICIPARE: 400 Lei +TVA

*Inscrierile se realizeaza in limita locurilor disponibile pana in data de  15 octombrie 2012, pe adresa de mail: [email protected] sau la telefon: 0735 211 513

Persoana contact: Silvana Oprea

Share.

Un comentariu

  1. Ciao. Am intrat pe pagina ta si am observat ca e
    foarte ingrijita si are aspecte interesante.
    Da-mi voie sa prezint si eu despre un magazin pe internet cu produse foarte ieftine:
    Aliexpress Romania. Cred ca stiai de el. Spor in continuare.

Leave A Reply