Solutionarea disputelor in cadrul contractelor de tip fidic, 19-21 octombrie 2012, Sinaia

0

Curs de perfectionare certificat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului

LECTOR INVITAT:

  • Doamna Victoria Hodina, Consilier Autoritatea de Management din cadrul Ministerului Finantelor Publice cu expertiza de peste sase ani in managementul implementarii proiectelor de investitii majore in infrastructura de mediu, finantate de catre Uniunea Europeana prin ISPA – in prezent Fond de Coeziune.

Cursul se adreseaza atat Antreprenorilor cat si Beneficiarilor de proiecte a caror implementare presupune atribuirea si implementarea unor contracte de lucrari. Conditiile contractuale FIDIC se aplica tuturor contractelor de investitii majore in infrastructura de mediu si transport, daca acestea sunt finantate de Uniunea Europeana si cofinantate de Institutii Financiare Internationale.

TEMATICA ABORDATA (fara a se limita la aceasta):

1. Prezentare generala conditii contractuale FIDIC
2. Tipuri de contracte FIDIC
3. Paralela intre Conditiile contractuale FIDIC Rosu si FIDIC Galben
4. Atributiile principale ale „INGINERULUI FIDIC”
5. Atributiile principale ale ANTREPRENORULUI
6. Atributiile principale ale BENEFICIARULUI/AUTORITATII CONTRACTANTE
7. Evenimente care pot genera „Revendicari (claim-uri)” din partea Antreprenorilor
8. Metode de abordare a „Revendicarilor” astfel incat acestea sa nu se transforme in „Dispute”
9. Tipuri de „Revendicari” care pot conduce la „Dispute”
10. Managementul supervizarii – modul „diplomatic” de a solutiona Disputele
11. Cadrul institutional de solutionare a disputelor; costuri;

  • Principiile care stau la baza atribuirii contractelor;
  • Criteriile de calificare si selectie – exemple;  Criteriile de atribuire;
  • Intocmirea documentatiei de atribuire (procedura licitatie deschisa) – se va aborda un exemplu practic pentru atribuirea unui contract de lucrari, cu discutarea urmatoarelor elemente: fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, clauze contractuale obligatorii si formulare;
  • Contestatii cu privire la modalitatea de incheiere a contractului.

STUDII DE CAZ: discutii libere si solutii la problemele ridicate de participanti.

Participarea la curs se face in baza formularului de inscriere solicitat la telefon 0735 211 513 sau pe adresa de e-mail: [email protected].

Termen de inscriere: 24 octombrie 2012.

Taxa de instruire: 900 lei/participant.

Taxa de participare include: mapa de lucru, suport curs si materiale auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa examen A.N.C (fost C.N.F.P.A.).

Tarif de grup:

  • 2 persoane din aceeasi organizatie: discount 5%
  • 3 persoane din aceeasi organizatie: discount 7%
  • 4 persoane din aceeasi organizatie: discount 10%
  • 5 persoane din aceeasi organizatie: discount 15%

Persoana de CONTACT: Silvana Oprea – 0735 211 513

Share.

Leave A Reply