Scrierea proiectelor europene in perioada 2014-2020 si managementul financiar al acestora – Proiect Conta Plus

0

proiecteIn urma evaluarii se obtine CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia „Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene”, Cod COR 242 213, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

LECTOR INVITAT
Adela VOICU: Specialist in management financiar

„Scrierea proiectelor europene in perioada 2014-2020 si managementul financiar al acestora” este un curs practic care are ca obiectiv dobandirea abilitatilor de utilizare eficienta a instrumentelor de implementare a unui proiect, de la scriere la obtinerea finantarii si asigurarea managementului proiectului in vederea atingerii obiectivelor acestuia.

TEMATICA ABORDATA:
I. LEGISLATIA RELEVANTA IN GESTIONAREA FINANCIARA A FONDURILOR EUROPENE STRUCTURALE SI DE INVESTITII:
1.  Reglementari europene;
2. Reglementari nationale, acte normative si norme metodologice aprobate de Ministerul Finantelor Publice;
3. Reglementari specifice pentru domeniul proiectului, acte normative si norme metodologice aprobate
de Autoritatile de Management;
4. Standardele Internationale pentru Practica Profesionala a Auditului Intern;
5. Codul de etica in auditul intern;
6. Ciclul de audit.

II. CADRUL INSTITUTIONAL
III. MANAGEMENTUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE (CICLUL MANAGEMENTULUI DE PROIECT):
1. Rol si utilitate;
2. Fazele ciclului de proiect;
3. Abordarea prin cadrul logic: analiza, planificare si exercitii practice;
4. Matricea logica: avantaje si dezavantaje;
5. Criterii de evaluare.

IV. EVIDENTA SI ASIGURAREA SURSELOR DE FINANTARE
V. MECANISME DE PLATI
VI. BUGETUL PROIECTULUI SI EXECUTIA BUGETARA
VII. ELIGIBILITATEA CHELTUIELILOR:
1. Cheltuieli eligibile;
2. Cheltuieli neeligibile;
3. Conditii de eligibilitate a cheltuielilor;
4. Propuneri legislative privind eligibilitatea cheltuielilor 2014-2020.

VIII. PREFINANTAREA SI RAMBURSAREA CHELTUIELILOR:
1. Reguli de acordare, solicitare, utilizare si inregistrare a prefinantarii;
2. Rambursarea cheltuielilor;
•    Intocmirea cererii de rambursare/plata;
•    Elaborarea raportului de progres;
•    Documentele justificative care stau la baza cererii de rambursare.
3. Plata TVA aferenta livrarilor de bunuri, prestarilor de servicii si executiei de lucrari.

IX. AUTORIZAREA CHELTUIELILOR
X. ASPECTE LEGATE DE GESTIUNEA DOCUMENTELOR
XI. ERORI FRECVENTE DIN PERSPECTIVA AUTORITATII DE AUDIT
XII. INTREBARI. DEZBATERI

INREGISTRAREA LA CURS: Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail
[email protected] sau la numarul de fax: 0372.004.507

TAXA DE INSTRUIRE: 900 LEI *Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break-uri, taxa de examinare A.N.C.

TAXA DE SERVICII CAZARE (OPTIONAL): 700 LEI *Taxa include: cazare in regim double (doua nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs. BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE
PENTRU INSOTITOR!

Telefon: 0730.102.230 / 021.222.00.29 E-mail: [email protected]

Share.

Leave A Reply