Schultz, Curs Manager de proiect full options: Configureaza-ti cursul in functie de nevoile de instruire. Mai ai la dispozitie 3 zile pentru a te inscrie in cursa pentru succesul proiectului tau

0
schultz_sigla_nouaSchultz Consulting va asteapta la cursul de Manager de proiect din perioada 20-22 si 27-29 ianuarie 2012.

Noutatea anului 2012 este ca puteti opta pentru una dintre cele 2 variante pe care vi le punem la dispozitie:

Varianta 1

Manager de proiect pentru proiecte in mediul business.

Cursul este dedicat celor care se implica in activitati de dezvoltare de noi produse / servicii, coordonare de departamente, de gestionare a echipelor sau a proceselor de business.

Abordarea temelor propuse in oferta va fi una pragmatica, toate exercitiile aduse in sala sunt selectionate sub aspectul aplicabilitatii lor dovedite in industriile din care provin participantii.

Accentul se va pune pe dezvoltarea abilitatilor manageriale destinate a facilita adaptarea activitatii companiei pe sistemul de lucru prin proiecte; dezvoltarea de proiecte ca oportunitate de crestere a propriului business; utilizarea instrumentelor de management de proiect in activitatea zilnica desfasurata in companie.

Varianta a 2-a

Manager de proiect pentru proiecte finantate din Fonduri Europene.

Cursul este dedicat tuturor celor care implementeaza proiecte finantate din Fonduri Europene sau celor care doresc sa atraga finantari pentru diferite idei de proiect.

In cadrul acestui curs va vom impartasi din experienta noastra directa in scrierea si implementarea de proiecte pe diferite surse de finantare externa nerambursabila si va vom oferi tips and tricks pentru o cat mai buna implementare a proiectelor de acest gen in contextul socio-economic si legislativ din Romania.

Va vom propune, de asemenea, instrumente specifice de monitorizare care pot fi aplicate in cadrul acestui tip de proiecte si vom aborda alte aspecte specifice, ca de exemplu: managementul si monitorizarea contractelor incheiate in urma achizitiilor publice derulate in cadrul proiectului sau managementul relatiei cu finantatorul.

Ambele variante de curs vor urmari aspectele comune managementului de proiect (instrumente si metode specifice managementului de proiect, precum: bugetul, graficul Gantt, structura WBS etc). Diferenta intre cele 2 variante o reprezinta tipurile de exemple pe care se va lucra, precum si tipul de proiect final care va fi depus ca proba practica pentru examen. Respectiv, cei care vor opta pentru varianta 1 vor dezvolta un business case (plan de afaceri), iar cei care vor opta pentru varianta 2 vor dezvolta o cerere de finantare.

La final veti sustine examenul de absolvire (test grila si proba practica) in baza caruia va fi emis certificatul de Manager de proiect.

Pentru orice informatii suplimentare care sa va ajute in luarea deciziei, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728 198 819 (Oana Nastase).

Durata: 6 zile: 20-22 si 27-29 ianuarie 2012

Examenul de absolvire se va desfasura LUNI, 30 ianuarie 2012.

Locul de desfasurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING, str. Ronda, nr. 8 bis, sector 2; Bucuresti

Taxa de participare: 1200 RON/persoana (1000 RON taxa curs si 200 RON taxa examen certificare).

Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

Participantilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)

Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si pauzele de cafea si mesele de pranz.

Conditii de inscriere:

Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
– fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
– copie dupa buletinul/ cartea de identitate;
– copie dupa diploma de studii superioare;
– copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
– copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 19 ianuarie 2012 ora 14:00 la adresa de e-mail [email protected]; fax: 021 315 65 48.

Persoana de contact pentru informatii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache; tel: 0728 16 33 03.

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Share.

Leave A Reply