NOU! Curs Utilizarea SEAP (Ofertanti), 30-31 mai 2012, Camera de Comert Bucuresti

0
Euro Best Team organizeaza cursul de achizitii publice, dedicat utilizarii Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP). Cursul se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 25 aprilie 2012beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 700 lei + TVA.

PERIOADA DE DESFASURARE: Cursul va avea loc in perioada: 30-31 mai 2012.


LOCATIE
: Cursul se va desfasura la Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti sau la sediul Euro Best Team (in functie de numarul de cursanti inscrisi).

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 25 aprilie 2012 taxa de participare la curs este de 700 lei+TVA. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei+TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, livrarea cursului si evaluarea. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

OBIECTIVELE CURSULUI:
– Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;
– Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice, procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice.

CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?
Cursul se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice.

Cursul de „utilizare SEAP” pentru operatorii economici (OE) este menit sa-i familiarizeze pe acestia cu instrumentele specifice de utilizare ale sistemului in vederea:
– identificarii oportunitatilor de licitatii din Sistemul Electronic de Achizitii Publice – SEAP (identificare si abonare, studierea documentatiei de atribuire);
– implementarii si derularii procedurilor de achizitie publica prin mijloace on-line si offline (aprofundarea documentatiei de atribuire, intocmirea solicitarilor de clarificare si a dosarului de achizitie publica – documentatia de calificare, oferta tehnica si oferta financiara);
– monitorizarii proceselor de evaluare (elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare si intocmirea contestatiilor catre CNSC in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european).

Programa curs
1. Prezentarea generala a Sistemului Electronic de Achizitii Publice – SEAP
2. Inregistrarea in sistem si instalarea certificatului digital
3. Gestionarea contului e-licitatie: securizare, reinnoire certificat
4. Prezentarea meniurilor principale: functionalitati, arhitectura sistem
5. Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica (on-line si offline)
6. Inscrierea si participarea in licitatii utilizand procedurile de atribuire prin mijloace electronice
7. Definirea catalogului propriu de produse/lucrari/servicii
8. Incarcarea/descarcarea documentelor pentru procedurile on-line si semnatura electronica
9. Analiza documentatiei de atribuire si elaborarea solicitarilor/raspunsurilor de clarificare
10. Intocmirea contestatiilor
11. Exercitii

Lectorul cursului este Marius Drasovean
Marius este trainer autorizat CNFPA si expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de peste 7 ani in domeniu si de 10 ani in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitiii Publice – SEAP. A oferit consultanta si expertiza companiilor din mediul privat din Romania atat din perspectiva ofertantilor economici, cat si din cea a autoritatilor contractante in vederea gestionarii eficiente si a implementarii cu succes a procedurilor de achizitie publica in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european. Ca manager de proiect acreditat CNFPA, Marius a participat in ultimii 4 ani la scrierea de proiecte in vederea atragerii de finantari pentru organizatii non-guvernamentale din surse interne sau externe, private si/sau publice, coordonand numeroase proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia si colaborator in proiecte derulate in Germania, Italia, Polonia si Turcia.

Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat( daca este cazul).
Plata cursului se face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.

SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.

Contact:
Madalina Nedelcu – 0726.615.538
http://eurobestteam.ro/

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.