Managementul proiectelor de infrastructura. Fidic rosu versus fidic galben – Beneficii si responsabilitati, 26-28 aprilie 2013, Constanta

0

proiect-conta-plusLECTOR INVITAT:

Paul IONITA – arhitect, formator, expertiza de peste 20 de ani in domeniile: constructii, investitii, proiectare, achizitii publice.

In urma evaluarii, se acorda CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia „MANAGER PROIECT” Cod COR 242 101, recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale

SCOP
Cursul se adreseaza atat Antreprenorilor cat si Beneficiarilor de proiecte a caror implementare presupune atribuirea si implementarea unor contracte de lucrari. Conditiile contractuale FIDIC se aplica tuturor contractelor de investitii majore in infrastructura de mediu si transport, daca acestea sunt finantate de Uniunea Europeana si cofinantate de Institutii Financiare Internationale.

TEMATICA

  • Prezentare generala conditii contractuale FIDIC
  • Tipuri de contracte FIDIC
  • Paralela intre Conditiile contractuale FIDIC Rosu si FIDIC Galben
  • Atributiile principale ale „INGINERULUI FIDIC”
  • Atributiile principale ale ANTREPRENORULUI
  • Atributiile principale ale BENEFICIARULUI/AUTORITATII CONTRACTANTE
  • Evenimente care pot genera „Revendicari (claim-uri)” din partea Antreprenorilor
  • Metode de abordare a „Revendicarilor” astfel incat acestea sa nu se transforme in „Dispute”
  • Tipuri de „Revendicari” care pot conduce la „Dispute”
  • Managementul supervizarii – modul „diplomatic” de a solutiona Disputele
  • Cadrul institutional de solutionare a disputelor; costuri;
  • Principiile care stau la baza atribuirii contractelor;
  • Criteriile de calificare si selectie – exemple; Criteriile de atribuire;
  • Intocmirea documentatiei de atribuire (procedura licitatie deschisa) – se va aborda un exemplu practic pentru atribuirea unui contract de lucrari, cu discutarea urmatoarelor elemente: fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, clauze contractuale obligatorii si formulare;
  • Contestatii cu privire la modalitatea de incheiere a contractului.
  • Ce ar trebui sa stie un manager de proiect?
  • Stabilirea scopului proiectului;
  • Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului;
  • Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului;
  • Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale ale proiectului;
  • Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect;
  • Managementul riscurilor;
  • Managementul echipei de proiect;
  • Managementul comunicarii in cadrul proiectului;
  • Managementul calitatii proiectului.

STUDII DE CAZ, discutii libere si solutii la problemele ridicate de participanti.

Inscrierea se face in baza formularului solicitat la numerele de telefon: 0735.211.513 sau la adresa de e-mail: [email protected].

Taxa de participare: 900 lei

Taxa include: suportul de curs si materiale auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa examen A.N.C (fost C.N.F.P.A.).

Tarif de grup:

– 2 persoane din aceeasi organizatie: discount 5%

– 3 persoane din aceeasi organizatie: discount 7%

– 4 persoane din aceeasi organizatie: discount 10%

– 5 persoane din aceeasi organizatie: discount 15%

Persoana de contact:

Silvana Oprea – 0735.211.513

Share.

Leave A Reply