Inscrieri la a treia serie de cursuri organizate de Universitatea Romano-Americana din Bucuresti

0
sigla_ura_3dUniversitatea Romano-Americana din Bucuresti, in parteneriat cu Inspectoratul Scolar Judetean OLT si Inspectoratul Scolar Judetean ILFOV, implementeaza proiectul cu titlul „Optimizarea sistemului de invatamant prin dezvoltarea competentelor profesionale ale personalului didactic din invatamantul preuniversitar„, cod contract POSDRU/87/1.3/S/63641, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

In perioada 06.03.2012 – 12.04.2012 se desfasoara activitatea de depunere a dosarelor si selectia pentru cea de-a treia serie de cursuri. Inscrierile se fac inclusiv in zilele de sambata si duminica, la sediile Inspectoratelor Scolare Partenere (Olt si Ilfov) intrucat in aceasta perioada se desfasoara a II-a serie de cursuri de formare.

Modulele de curs desfasurate in cadrul programului:
1. Competente Informatice – 25 credite transferabile (categoria de programe 3);
2. Competente Sociale si Civice – 18 credite transferabile (categoria de programe 2);
3. Managementul Resurselor Umane – 18 credite transferabile (categoria de programe 2);
4. Competente in comunicare (Comunicare in Limba Oficiala) – 18 credite transferabile (categoria de programe 2);
5. Manager de Proiect – 18 credite transferabile (categoria de programe 3).

Cursurile se vor derula in perioada mai 2012 – octombrie 2012, in zilele de sambata si duminica la sediile Inspectoratelor Scolare din judetele Olt si Ilfov si se adreseza urmatoarelor categorii de grup tinta:
– Consilieri scolari
– Personal didactic auxiliar (ISCED 0-6)
– Tineri absolventi sub 35 ani debutanti in cariera didactica
– Cadre didactice/personal didactic din invatamantul prescolar (ISCED 0-6)
– Cadre didactice/personal didactic din invatamantul primar (ISCED 0-6)
– Cadre didactice/personal didactic din invatamantul profesional si tehnic (ISCED 0-6)
– Cadre didactice/personal didactic din invatamantul secundar inferior (ISCED 0-6)
– Cadre didactice/personal didactic din invatamantul secundar superior (ISCED 0-6)
– Personal didactic si didactic auxiliar cu functii de conducere, monitorizare, evaluare si control in invatamant (ISCED 0-6).

Seria de cursanti care participa la programul de formare este constituita din 50 de persoane, cate 25 din partea fiecarui partener, reprezentand personal didactic si didactic auxiliar din cele doua judete. In cadrul proiectului, fiecare cursant primeste cate un laptop, pe care il va utiliza pe intreaga perioada de desfasurare a cursului si o mapa care cuprinde un comunicat de presa, un CD cu suportul de curs si cele 2 ghiduri elaborate in cadrul proiectului – Ghidul pentru promovarea egalitatii de sanse si Ghidul pentru promovarea dezvoltarii durabile. De asemenea, fiecare cursant beneficiaza de servicii de catering si de decontarea transportului pe durata participarii la cursuri.

Proiectul se inscrie in Axa prioritara 1 „Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere”, Domeniul major de interventie 1.3. „Dezvoltarea resurselor umane din educatie si formare profesionala”, perioada de implementare a proiectului fiind de 36 de luni, de la 01 octombrie 2010 pana la 30 septembrie 2013.

Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea performantei sistemului de invatamant prin cresterea competitivitatii resurselor umane din educatie oferind un program integrat de formare continua ce vizeaza imbunatatirea calificarilor si a oportunitatilor de cariera a personalului didactic din invatamantul preuniversitar in vederea unei mai bune adaptari la nevoile in permanenta schimbare si la evolutiile rapide din economie si societate.

Toate cele cinci cursuri derulate in cadrul proiectului insumeaza 97 de credite profesionale transferabile, fiind acreditate DGMRURS – DFCPiP – MECTS si CNFPA – MMFPS si MECTS.

Informatii suplimentare legate de activitatile proiectului, desfasurarea cursurilor si sesiunile de selectie si formare a grupului tinta vor fi postate pe pagina web a proiectului – www.optiprof.ro.

Persoane de contact:
– Carmen Cristiana BUCUR – manager de proiect, Universitatea Romano-Americana, telefon 0372/12.01.82, fax 021/318.35.66, e-mail [email protected], [email protected];
– Gabriela Laura CONSTANTINESCU – responsabil implementare activitati Inspectoratul Scolar Judetean OLT, telefon 0724/30.40.10, fax 0249/41.28.01, e-mail [email protected];
– Mariana Marcela LISCAN – responsabil implementare activitati, Inspectoratul Scolar Judetean ILFOV, telefon 0733/05.62.22, fax 021/317.36.54, e-mail [email protected]

Share.

Leave A Reply