Gestionarea si managementul contractelor de tip fidic, 28-30 septembrie 2012, Iasi

0

Curs de perfectionare certificat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului

Cursul se adreseaza expertilor in domeniu din administratia publica, agentii, sectorul privat – firme de constructii, firme de consultanta, ingineri constructori, ingineri consultanti, consilieri juridici si personal implicat in proiecte internationale cu proceduri FIDIC.

LECTOR

  • Dna. Victoria HODINA – Consilier Autoritatea de Management din cadrul Ministerului Finantelor Publice (expertiza de peste 6 ani in managementul implementarii proiectelor de investitii majore in infrastructura de mediu finantate de Uniunea Europeana prin ISPA – in prezent Fond de Coeziune).

TEMATICA ABORDATA

A. Partile si contractele;
B. Acordul contractual;
C. Cesiunea;
D. Responsabilitatea solidara si indivizibila;
E. Beneficiarul;
F. Aranjamentele financiare ale beneficiarului;
G. Inginerul; Delegarea de catre inginer;
H. Antreprenorul. Obligatiile generale ale antreprenorului;
I. Garantia de buna executie. Executarea.
J. Asigurarea calitatii;
K. Rapoartele de progres;
L. Proiectarea;
M. Asigurarea calitatii;
N. Rapoartele de progres;
O. Proiectarea;
P. Echipamente, materiale si manopera;
Q. Pretul contractului si platile;
R. Riscuri si raspunderi. Asigurari;
S. Reclamatii, dispute si arbitraj;
T. Derularea procedurilor de achizitie (BEI, BERD, etc), respectiv:

  • Principiile care stau la baza atribuirii contractelor;
  • Criteriile de calificare si selectie – exemple;  Criteriile de atribuire;
  • Intocmirea documentatiei de atribuire (procedura licitatie deschisa) – se va aborda un exemplu practic pentru atribuirea unui contract de lucrari, cu discutarea urmatoarelor elemente: fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, clauze contractuale obligatorii si formulare.

Ce ar trebui sa stie un manager de proiect?

  • Stabilirea scopului proiectului;
  • Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului;
  • Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului;
  • Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale ale proiectului;
  • Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect;
  • Managementul riscurilor;
  • Managementul echipei de proiect;
  • Managementul comunicarii in cadrul proiectului;
  • Managementul calitatii proiectului.

Conditii examinare:

Pentru inscrierea la examenul de absolvire, cursantii trebuie sa faca dovada urmatoarelor documente:

  • Copie buletin/carte de identitate;
  • Copie certificat de nastere;
  • Copie certificat de casatorie (daca este cazul);
  • Copie dupa diploma de absolvire a unei institutii de invatamant superior.

Participarea la curs se face in baza formularului de inscriere solicitat la tel 021.222.00.92, 021. 222.01.44 sau pe adresa de e-mail: [email protected].

Taxa de participare: 1000 lei /participant.

*Taxa de participare include: mapa de lucru, suport curs si materiale auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa examen C.N.F.P.A.

Tarif de grup:

  • 2 persoane din aceeasi organizatie: discount 5%
  • 3 persoane din aceeasi organizatie: discount 7%
  • 4 persoane din aceeasi organizatie: discount 10%
  • 5 persoane din aceeasi organizatie: discount 15%

Persoana de contact:
Silvana Oprea
Marketing & PR Specialist
Mobil: 0735.211.513
[email protected]

Share.

Leave A Reply