Derularea proiectelor in cadrul programului PNDR 2014-2020, 11-13 decembrie 2015, Brasov – Proiect ContaPlus

0

contaplusIn urma evaluarii se obtine certificat de absolvire pentru ocupatia „Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene„, Cod COR 242 213, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice.

Lector invitat:
•• Gheorghe Zambila •• Specialist cu experienta de 12 ani in accesarea fondurilor FEADR

Tematica abordata (fara a se limita la aceasta)

I. ASPECTE TEORETICE SI PRACTICE PRIVIND PROIECTELE DE INVESTITII IN CADRUL PNDR 2014-2020:
1. Derularea proiectelor. Documentatiile aferente derularii proiectelor: Cererea de finantare si documentele implementarii proiectelor.
2. Masuri si sub-masuri de finantare conform programului PNDR 2014-2020.
3. Clasificarea proiectelor dupa complexitate. Specificul implementarii proiectelor in functie de complexitatea acestora. Fazele elaborarii documentatiilor de proiectare.
4. Aspecte care definesc structura unui proiect de investitie. Tipuri de proiecte pentru beneficiari publici si privati. Fazele proiectarii.
5. Documentele aferente derularii proiectelor de investitie in cadrul programului PNDR.

II. DOSARUL CERERII DE FINANTARE:
1. Structura dosarului Cererii de finantare.
2. Elaborarea documentatiilor de proiectare la proiecte complexe.
3. Structura Studiului de fezabilitate la investitii pentru beneficiari publici si privati.
4. Evaluarea investitiilor. Devize de evaluare conform HG28/2008. Aspecte economice aferente Cererii de finantare.
5. Studii de caz. Cereri de finantare, proiecte simple si complexe.

III. DOCUMENTATIILE TEHNICE AFERENTE IMPLEMENTARII PROIECTELOR:
1. Continutul documentatiilor tehnice pentru proiecte simple de investitie, cuprinzand achizitii bunuri si servicii.
2. Continutul documentatiilor de proiectare pentru proiecte de investitii complexe.
3. Evaluarea cantitatilor de lucrari si materiale la lucrari de constructii-montaj, in conformitate cu normativele de lucrari in vigoare.
4. Structura Caietelor de sarcini pentru achizitii servicii, bunuri si lucrari de constructii-montaj.
5. Documente aferente derularii lucrarilor de constructii-montaj. Devize, Situatii de lucrari, Cartea Constructiei.
6. Studii de caz. Documentatii de proiectare.

IV. DERULAREA PROCEDURILOR DE ACHIZITII:
1. Acte normative care reglementeaza derularea procedurilor de achizitii. Principii privind adjudecarea ofertelor si evitarea conflictelor de interese.
2. Proceduri de achizitie pentru beneficiari publici.
3. Elaborarea Dosarului de achizitii. Elemente administrative si juridice privind structura unei documentatii de achizitii.
4. Structura ofertelor pentru lucrari de constructii-montaj. Devize de lucrari.
5. Studii de caz. Dosare de achizitii.

V. DERULAREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE BUNURI, SERVICII SI LUCRARI DE CONSTRUCTII-MONTAJ:
1. Monitorizarea achizitiei de bunuri si servicii la implementarea proiectelor.
2. Urmarirea evolutiei lucrarilor de contructii-montaj din punct de vedere valoric. Devize de lucrari si situatii de lucrari.
3. Monitorizarea calitativa a evolutiei lucrarilor de constructii-montaj, corespunzator legii 10/1995 privind calitatea in constructii.
4. Elaborarea dosarelor Cererilor de plata.
5. Studii de caz, Cereri de plata.

VI. DISCUTII LIBERE, INTREBARI SI COMENTARII.

INREGISTRAREA LA CURS:
Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail [email protected] sau la fax: 0372.891.993.

TAXA DE INSTRUIRE: 900 LEI
*Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa de examinare A.N.C.

TAXA DE SERVICII CAZARE (optional): 700 LEI
*Taxa include: cazare in regim double (doua nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs.

BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE PENTRU INSOTITOR!

Persoana de contact:
Cosmin CONSTANTIN
Telefon: 0728.243.148 / 021.222.00.19
E-mail: [email protected]

Share.

Leave A Reply