Customer Care – Arta de a comunica cu clientii, 6-7 februarie 2013, Bucuresti

0

Schultz Consulting este o companie dinamica de consultanta si training in diferite domenii precum: dezvoltare institutionala, comunicare, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului.

CUSTOMER CARE – ARTA DE A COMUNICA CU CLIENTII

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi Certificat de „Comunicare in limba oficiala” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Certificatul recunoaste Grupari de competente cheie, specifice mai multor ocupatii: „Comunicare in limba oficiala”

Scop:

  • Sa dezvolte abilitati de comunicare si de lucru cu clientii.

Obiective:

La finalul cursului, participantii vor fi capabili:
1. Sa demonstreze o comunicare autentica in lucrul cu clientii;
2. Sa identifice bariere in comunicare si sa gaseasca solutii pentru depasirea acestora;
3. Sa demonstreze abilitati de ascultare activa;
4. Sa demonstreze abilitati de a pune intrebari;
5. Sa demonstreze abilitati de a da si a primi feed-back;
6. Sa constientizeze importanta si impactul comunicarii nonverbale la nivelul clientului;
7. Sa utilizeze corect tipurile de comunicare pentru a obtine un maxim de eficienta din fiecare interactiune cu clientii.

Povestea cursului

Este una simpla.
Cliseul: e criza.
Realitatea: crize au exitat tot timpul.
Premisele: s-a creat contextul in care clientii sunt din ce in ce mai atenti si mai precauti in procesul de cumparare. Dar ei in continuare au nevoi.

Ce poti face tu ca produsul/serviciul tau sa fie in continuare cumparat?
Sa-i prezinti produsul tau pe limba clientului;
Sa ii creezi o experienta frumoasa de utilizare a produsului;
Sa ii depasesti asteptarile.

Simplu.
De ce ai veni la acest curs? De ce ti-ai trimite angajatii la acest curs?

1. Pentru ca ofera instrumente aplicabile pentru ceea ce tine de tine sa imbunatatesti relatia cu clientii tai;
2. Pentru ca este unul interactiv si ancorat in realitatea romaneasca;
3. Pentru ca se orienteaza pe gasirea de solutii aplicabile.

Tematica

Cursul isi propune sa abordeze elemente legate de comunicare si de lucrul cu clientii aplicate pentru angajatii care interactioneaza cu acestia.

Participantii vor fi pusi in diferite situatii care simuleaza situatii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanta adaptarii stilului de comunicare la tipul de client cu care se interactioneaza.

De asemenea, un aspect important care va fi urmarit este acela al constientizarii importantei si impactului primei impresii pe care un angajat il poate determina la nivelul unui client.

Participantii vor exersa tipurile de ascultare activa si vor dezvolta abilitati de a pune intrebari. in egala masura, vor fi implicati in exercitii care le vor facilita intelegerea si constientizarea rolului autenticitatii, respectului, persuasiunii si al nonverbalului in comunicare, exersand, in egala masura si capacitatea de a oferi si de a primi feed-back.

Un alt aspect care va fi abordat, va fi acela al interactiunii cu clientul si al modalitatii in care se poate cel mai bine raspunde cererilor acestuia, pentru a se asigura ca fiecare client cu care se interactioneaza este un client multumit.

Metodologie
Cursul pe care Schultz Consulting il propune este unul dinamic, interactiv, axat pe optimizarea cunostintelor, dezvoltarea abilitaatilor si formarea atitudinilor folosind metoda experientiala.

In cadrul cursului se va pune un accent deosebit pe:

  • Incurajarea implicarii active a tuturor participantilor;
  • Promovarea unei atmosfere de colaborare;
  • Sprijinirea participantilor pentru a stabili legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi;
  • Indrumarea participantilor spre materiale si resurse umane care le-ar putea fi de folos.

Locul de desfasurare: Sediul Schultz Consulting, Str. Ronda, nr 8bis, Bucuresti, sector 2.

Durata: 2 zile, 6-7 februarie 2013. Examenul de absolvire se va desfasura in data de 7 februarie 2013.

Taxa de participare: 750 RON / persoana.

Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

Participantilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire).

Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA!

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si pauzele de cafea si mesele de pranz.

Conditii de inscriere:

Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate si copia certificatului de nastere daca pe buletin nu apar prenumele parintilor (in cazul buletinelor noi)
3. copie dupa diploma de studii superioare;
4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
5. copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare in contul:

RO37RNCB 0546020492660003
deschis la BCR BUCURESTI AGENTIA TIMPURI NOI
sau in numerar la sediul nostru.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 1 febuarie 2013 la adresa de e-mail: [email protected], fax: 021 315 65 48.

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache, telefon: 0728 16 33 03, [email protected].

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Share.

Leave A Reply