Cursuri gratuite acreditate CNFPA de Competente Antreprenoriale si Competente de Comunicare

0
diplomaUniversitatea Spiru Haret, prin Facultatea de Management Financiar Contabil Constanta si partenerii sai, Patronatul intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta si S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTIONS S.R.L., implementeaza proiectul „Fii manager pentru afacerea ta!„, in baza contractului de finantare cu numarul de identificare POSDRU/92/3.1./S/49297, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

In cadrul acestui proiect se vor organiza in perioada ianuarie 2012 – martie 2014, in Constanta si Craiova cursuri de dezvoltare a competentelor de comunicare si a celor antreprenoriale pentru 330 persoane cu domiciliul stabil sau resedinta in Regiunea Sud-Est, respectiv Sud-Vest Oltenia.

Repartitia pe categorii de grup tinta a celor 330 persoane care urmeaza a fi selectate este urmatoarea:
– 120 de antreprenori (persoane care au initiat o afacere);
– 210 persoane care doresc sa initieze o afacere (someri si studenti).

Cursurile vor consta in:
– Modulul Dezvoltare personala – 24 ore;
– Modulul Formare profesionala – 48 ore pentru antreprenori, respectiv 60 de ore pentru persoanele care doresc sa initieze o afacere;
– Modulul Asistenta/Consiliere pentru intocmirea planurilor/strategiilor de afaceri – 10 ore/ participant – antreprenor; 30 ore/participant – persoana care doreste initierea unei afaceri.

Orarul cursurilor va fi flexibil, adaptat posibilitatilor cursantilor.

Criteriile de selectie pentru participantii la curs sunt urmatoarele:
a. Cerinte obligatorii de eligibilitate
1. apartenenta la una dintre categoriile de grup tinta: antreprenori, studenti, someri;
2. studii medii sau studii superioare absolvite, cu diploma de bacalaureat, respectiv de licenta;
3. domiciliul stabil sau resedinta in Regiunea Sud-Est sau Regiunea Sud-Vest Oltenia.
b. Criterii de departajare
1. abilitati de comunicare si lucru in echipa;
2. cunostinte de utilizare a calculatorului;
3. initiativa antreprenoriala.

Procedura de inscriere si selectie:

Candidatii sunt invitati sa completeze urmatoarele documente: Curriculum vitae format Europass, Declaratia de eligibilitate. Modelele acestor documente se gasesc pe site-ul: www.spiritmanagerial.ro (Sectiunea inscriere).

Documentele completate se vor transmite la adresa de posta electronica [email protected], sau vor fi depuse la sediile aferente celor doua regiuni:
1. Sud-Est: Constanta – Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Management Financiar Contabil, Str. Unirii, nr. 32 – 34, sala 307, potrivit urmatorului program: Luni – Joi: orele 9 – 16.
2. Sud-Vest Oltenia: Craiova – Universitatea Spiru Haret – Facultatea de Management Financiar Contabil, Str. Brazda lui Novac, nr. 4, etaj II, sala 203, potrivit urmatorului program: Luni – Joi: orele 9 – 16.

Comisia de selectie va analiza documentele depuse urmand sa afiseze si sa actualizeze periodic Lista candidatilor selectati pe site-ul: www.spiritmanagerial.ro. Candidatii selectati vor fi contactati prin posta electronica si telefonic, pentru a fi informati cu privire la completarea formularelor de inscriere si la programul desfasurarii cursurilor.

Premii si subventii:
La finalul cursurilor se vor acorda premii pentru cei mai buni dintre cursanti si se vor acorda subventii pentru initierea si dezvoltarea afacerilor, potrivit Regulamentului concursului din cadrul proiectului.

In cadrul proiectului, inclusiv in activitatea de selectie a participantilor la aceste cursuri, Universitatea Spiru Haret si partenerii sai respecta si promoveaza principiul egalitatii de sanse.

Pentru informatii suplimentare, contactati-ne fara sa ezitati la telefon:
Manager proiect – Paula Mitran: 0722.965.913, Secretar Sud-Est – Claudia Guni: 0727.302.103, Secretar Sud-Vest Oltenia – Cristina Barbu: 0723.665.269.

Share.

Leave A Reply