Curs Manager de proiect powered by Schultz Consulting, septembrie 2012

0
Schultz Consulting

Ce trebuie sa stii despre cursul de Manager de Proiect creat de Schultz Consulting este ca acesta nu este doar un alt curs de manager de proiect.

Este cursul cu aplicabilitatea cea mai mare de pe piata in momentul acesta.

Asta pentru ca sunt valorizate ideile si nevoile de dezvoltare ale participantilor din sala. Realismul si pragmatismul instrumentelor fac ca nivelul de cristalizare si planificare a ideii de proiect a fiecarui participant sa fie unul foarte mare la sfarsitul cursului.

Sugestiile si recomandarile date de trainerii nostri vin din experienta directa ca manager de proiect pentru proiecte finantate din fonduri structurale, PHARE, autofinantare sau finantare privata.

Cadrul deschis si onest de contributie, transfer de bune practici, de know-how nu sunt doar moduri de lucru pentru noi, sunt valori in sine.

Axioma de la care pornim este Participantul ca Manager de proiect. Si e lesne de inteles in acest sens ca abilitatile dezvoltate sunt integrate direct in domeniul de activitate al fiecarui participant. Viziunea participantului cu privire la ideea sa de proiect prinde claritate si adaptabilitatea pentru piata din Romania.

Si asta nu s-ar putea intampla daca flexibilitatea si expertiza trainerilor nostri n-ar fi fost dobandita prin experienta.

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Certificatul recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de manager de proiect – cod COR 242101.

Alaturi de certificatul CNFPA, fiecare participant va primi si un certificat Europass.

Beneficii pentru participanti:

  • Cunoasterea unor exemple concrete de proiecte de succes;
  • Dezvoltarea abilitatilor de planificare, organizare, coordonare a elementelor componente ale unui proiect;
  • Dezvoltarea abilitatii de a identifica corect o problema, de a dezvolta o idee de proiect si de a o incadra intr-un Program Operational in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile din Fonduri Structurale;
  • Cresterea performantelor in domeniul managementului de proiect prin capacitate sporita de a raspunde in timp optim provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului;
  • Cresterea capacitatii de a intelege si de a raspunde cerintelor clientului / beneficiarilor proiectului prin includerea in cadrul cursului a unui modul dedicat negocierii si luarii deciziilor in proiecte;
  • Imbunatatirea abilitatilor de coordonare a diferitelor tipuri de resurse (umane, financiare, de timp) implicate de un proiect;
  • Imbunatatirea capacitatii de gestionare a relatiilor de parteneriat din cadrul proiectelor derulate, inclusiv a relatiei cu Finantatorul;
  • Imbunatatirea capacitatii de monitorizare si evaluare a proiectelor si, implicit, cresterea nivelului calitativ al produsului final oferit clientului.

TRAINER – Oana Nastase

Oana are peste 12 ani de experienta in companii, institutii bugetare, organizatii neguvernamentale, proiecte finantate din Programe ale Uniunii Europene (inclusiv din Fonduri Structurale), Programe ale Bancii Mondiale, Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare, GTZ, USAID.

Trainer certificat in urma parcurgerii si absolvirii unui program TOT (Training of Trainers), are o experienta de peste 7 ani in training, perioada in care a dezvoltat si livrat programe de training in domenii precum: manager de proiect, formator, customer care, lucrul in echipe, comunicare institutionala, cultura organizationala si comunicare interna, analiza tranzactionala etc.

Oana a lucrat in echipe nationale si internationale, ocupand pozitii diferite, inclusiv de coordonator, ceea ce ii permite sa aduca in training propria experienta in gestionarea diferitelor situatii cu care
s-a confruntat.

Locul de desfasurare: sediul Schultz Consulting, str. Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti
Taxa de participare: 1400 RON/persoana (1200 RON taxa curs si 200 RON taxa examen certificare).
Taxa de participare nu contine TVA, intrucat Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.
Participatilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.
Taxa de participare se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)
Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane.
REDUCERILE NU SE CUMULEAZA!

Conditii de inscriere:
Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate;
3. copie dupa diploma de studii superioare;
4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual)
5. copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 18 septembrie 2012 ora 16:00 la adresa de e-mail [email protected]; fax: 021 315 65 48.

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache, tel: 0728 16 33 03.

Share.

Leave A Reply