Curs Manager de proiect powered by Schultz Consulting, decembrie 2012

0

Pornind de la experienta indelungata in coordonarea si implementarea diferitelor tipuri de proiecte, atat in domeniul business  cat si in domeniul organizatiilor neguvernamentale si al administratiei publice, echipa Schultz Consulting propune o noua abordare a acestui domeniu in cadrul cursului Manager de Proiect.

Cursul de Manager de proiect organizat de Schultz Consulting este un curs autorizat, urmarind dezvoltarea unor abilitati de baza pentru un manager de proiect, finalizandu-se cu o evaluare a acestor abilitati cat si a cunostintelor dobandite, participantii fiind certificati ca manageri de proiect (conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania) si recunoscuti ca atare de catre Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.

Abordarea pe care o propunem este una experientiala – cream experiente diferite in cadrul cursului, punem participantii in situatii similare celor din perioada elaborarii sau implementarii unui proiect, oferindu-le posibilitatea de a invata in mod direct si de a-si extrage invatamintele proprii.

Cursul de Manager proiect este o imbinare a cursului de manager de proiect din domeniul afacerilor si managementul ciclului de proiect al Comisiei Europene. Un accent deosebit se pune si pe managementul  proiectelor finantate din Fonduri Structurale cu aplicatii pe Programele Operationale.

In timpul cursului, participantilor li se va da posibilitatea de a parcurge toate etapele unui proiect de la planificare pana la evaluarea proiectului.

Mai mult, participantii vor fi sprijiniti in sensul identificarii celei mai potrivite surse de finantare pentru ideea de proiect dezvoltata (in special din Fonduri Structurale) si parcurgerii, in cadrul cursului, a pasilor presupusi de obtinerea unei finantari nerambursabile.

Pe parcursul celor 6 zile de curs, participantii vor sustine cateva teste grila care le vor atesta competentele ca manageri de proiect.  Examenul de absolvire se va desfasura in data de 16 decembrie 2012 si va consta intr-o proba teoretica (test grila) si o proba practica (fisa de proiect).

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Certificatul recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de manager de proiect – cod COR 242101.

Alaturi de certificatul CNFPA, fiecare participant va primi si un certificat Europass.

 Acesta cuprinde 2 pagini si furnizeaza informatii despre:
  • competentele dobandite de titularul certificatului de formare profesionala;
  • categoriile de ocupatii accesibile titularului de certificat;
  • institutiile emitente si de acreditare;
  • nivelul certificatului;
  • modalitatile de obtinere;
  • conditiile de admitere si caile de acces la urmatorul nivel de educatie;
  • centrele nationale de referinta.

Cursul se caracterizeaza prin:

  • Promovarea unei atmosfere de colaborare;
  • Incurajarea implicarii active a tuturor participantilor;
  • Sprijinirea participantilor pentru a stabili legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi;
  • Utilizarea unor exemple practice, concrete;
  • Facilitarea parcurgerii tuturor pasilor necesari pentru redactarea si implementarea unui proiect de succes;
  • Indrumarea participantilor spre materiale si resurse umane care le-ar putea fi de folosi.

Scop:

  • Dezvoltarea competentelor de manager de proiect.

Obiective:

  • Intelegerea conceptului de management de proiect;
  • Utilizarea instrumentelor specifice managementului de proiect;
  • Dezvoltarea abilitatilor de planificare a resurselor in cadrul unui proiect;
  • Dezvoltarea abilitatilor de monitorizare si evaluare a unui proiect;
  • Dezvoltarea abilitatilor de evaluare a riscului in cadrul unui proiect.

Beneficii pentru participanti:

  • Cunoasterea unor exemple concrete de proiecte de succes;
  • Dezvoltarea abilitatilor de planificare, organizare, coordonare a elementelor componente ale unui proiect;
  • Dezvoltarea abilitatii de a identifica corect o problema, de a dezvolta o idee de proiect si de a o incadra intr-un Program Operational in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile din Fonduri Structurale;
  • Cresterea performantelor in domeniul managementului de proiect prin capacitate sporita de a raspunde in timp optim provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului;
  • Cresterea capacitatii de a intelege si de a raspunde cerintelor clientului / beneficiarilor proiectului prin includerea in cadrul cursului a unui modul dedicat negocierii si luarii deciziilor in proiecte;
  • Imbunatatirea abilitatilor de coordonare a diferitelor tipuri de resurse (umane, financiare, de timp) implicate de un proiect;
  • Imbunatatirea  capacitatii de gestionare a relatiilor de parteneriat din cadrul proiectelor derulate, inclusiv a relatiei cu Finantatorul;
  • Imbunatatirea capacitatii de monitorizare si evaluare a proiectelor si, implicit, cresterea nivelului calitativ al produsului final oferit clientului.

Alte tipuri de beneficii:

  • Aplicabilitatea maxima in viata de zi cu zi a informatiilor si a abilitatilor dobandite si caracterul preponderent practic;
  • Punerea participantilor in fata unor provocari similare cu cele din fazele prin care trece un proiect real;
  • Aplicabilitatea informatiilor in domenii variate (constructii si domeniul imobiliar, vanzari, IT, organizare de evenimente, domeniul educational, cultural, social etc.);
  • Mediul relaxat in care se desfasoara cursul.

Cui se adreseaza cursul?

Cursul se adreseaza:

  • managerilor din diferite companii nationale si multinationale implicati in conducerea proiectelor companiilor, care coordoneaza echipe,
  • membrilor in diferite echipe de proiect,
  • reprezentantilor administratiei publice,
  • reprezentantilor organizatiilor neguvernamentale,
  • oricarei persoane care prin natura slujbei este implicata in elaborarea sau implementarea de proiecte,
  • oricarei persoane interesate de domeniul managementului de proiect, al finantarilor europene, in special al Fondurilor Structurale,
  • oricarei persoane dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostinte si dobandirea de abilitati care sa ii permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a propriei activitati.

Marius Boghian
Marius are peste 8 ani de experienta acumulata in mediul corporate si organizatii neguvernamentale. In paralel s-a implicat in implementarea de proiecte cu finantare interna si europeana.

Absolvent al Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Al. I. Cuza din Iasi, este trainer certificat din anul 2006, iar pana in prezent  a livrat programe de training in domenii precum: management de proiect, formare de formatori, negociere, lucru in echipa, comunicare organizationala, team-building.

Marius a lucrat in echipe nationale si internationale, asumandu-si diferite roluri. Acest fapt sta la baza formarii propriei experiente, lucru pe care se bazeaza in gestionarea proceselor de invatare si a situatiilor specifice ce pot aparea in cursuri.

Perioada cursului: 6 zile – 7-9 decembrie si 14-16 decembrie 2012.

Taxa de participare: 1400 RON/persoana (1200 RON taxa curs si 200 RON taxa examen certificare).

Taxa de participare nu contine TVA, intrucat Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

Grup tinta: 12-14 persoane.

Participatilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)

Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA!

Conditii de inscriere:

Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate;
3. copie dupa diploma de studii superioare;
4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
5. copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 5 decembrie 2012 la adresa de e-mail [email protected]; fax: 021 315 65 48.

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache, telefon 0728 16 33 03.

Share.

Leave A Reply