Curs de comunicare interpersonala, 9-11 decembrie 2011. Ultimele 2 zile de inscriere!

0
schultz_sigla_nouaCursul de comunicare este autorizat CNFPA pe grupari de competente cheie, specifice mai multor ocupatii: „Comunicare in limba oficiala„.

Este un curs in care se dezvolta abilitatile de comunicare interpersonale.

Cursul de comunicare interpersonala este unul dintre cele mai apreciate cursuri de comunicare si de dezvoltare personala.

Cursul pune accent pe dezvoltarea abilitatilor de comunicare interpersonala, care sa conduca la o mai buna interactiune cu cei din jur si la constientizarea importantei pe care comunicarea o are in activitatile curente (la serviciu, acasa, in grupul de prieteni).

Cursul de Comunicare interpersonala este un curs dinamic si interactiv, axat pe invatarea experentiala si pe interactiunea participantilor in situatii cat mai apropiate de realitatea cotidiana. Prin implicare si experimentare directa, participantii nu numai ca se confrunta cu situatii diverse, ci gasesc solutii eficiente pentru problemele cu care se confrunta zi de zi.

Cursul este centrat pe partea practica si aplicata, astfel incat, la final, participantii vor constientiza si vor aplica metode si tehnici de imbunatatire si eficientizare a comunicarii cu cei din jur.

In cadrul cursului vor fi abordate teme precum: elementele si tipurile de comunicare, comunicare interpersonala (directa / indirecta, formala / informala), comunicare non-verbala, bariere in comunicare, metode de imbunatatire a comunicarii interpersonale, adaptarea mesajelor in functie de interlocutor, analiza tranzactionala.

Valoarea adaugata a acestui curs este data de faptul ca fiecare participant are posibilitatea de a se autoanaliza, de a-si identifica atuurile si punctele slabe in comunicarea cu ceilalti si de a gasi solutiile optime la nivel individual pentru eficientizarea comunicarii.

Examenul de absolvire va avea loc in ultima zi de curs si va consta intr-o proba practica si o proba teoretica (test grila).

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de competente de comunicare in limba oficiala, recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesioanla a Adultilor.

Scop:
– Sa dezvolte abilitati de comunicare.

Obiective:
La finalul cursului, participantii vor fi capabili sa:
1. Descrie procesul de comunicare;
2. Sa inteleaga diferenta dintre procesul si continutul comunicarii;
3. Sa constientizeze barierele comunicarii;
4. Sa demonstreze abilitati de ascultare activa;
5. Sa demonstreze abilitati de a adresa intrebari;
6. Sa demonstreze o comunicare autentica;
7. Sa demonstreze abilitati de a da si a primi feed-back;
8. Sa identifice propiul stil de abordare a conflictelor;
9. Sa utilizeze corect tipurile de comunicare in organizatii.

Cursul se caracterizeaza prin:
– Promovarea unei atmosfere de colaborare;
– Incurajarea implicarii active a tuturor participantilor;
– Sprijinirea participantilor pentru a stabili legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi;
– Indrumarea participantilor spre materiale si resurse umane care le-ar putea fi de folosi.

Metodologie
Cursul pe care Schultz Consulting il propune este unul dinamic, interactiv, axat pe optimizarea cunostintelor, dezvoltarea abilitatilor si formarea atitudinilor folosind metoda experientiala.

In cadrul cursului se va pune un accent deosebit pe:
– Incurajarea implicarii active a tuturor participantilor;
– Promovarea unei atmosfere de colaborare;
– Sprijinirea participantilor pentru a stabili legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi;
– Indrumarea participantilor spre materiale si resurse umane care le-ar putea fi de folos.

TRAINER: Raluca Medesan
Raluca are o experienta de 5 ani in domeniul educatiei nonformale. Licentiata in Comunicare si Relatii Publice, absolventa de Master in Formarea Formatorilor, a creat procese de invatare personale si de grup pentru oameni din domenii precum bussines, antreprenoriat, educatie, ONG-uri, administratie, media, HR, sanatate. De asemenea Raluca a facut parte din echipe de facilitare de procese consultative si decizionale pentru echipe transdisciplinare. Aportul sau creativ si dinamic in procesele de invatare este unul apreciat de catre participantii sai, dar si de colegii din echipele de formare. Trebuie mentionat faptul ca ca pune mult accent pe dezvoltarea ei personala si profesionala, facand parte din comunitati de practica in Training si Antreprenoriat.

Expertizele sale de formare sunt: Formare de Formatori, Comunicare si Relatii Publice, Lucru in echipa, Negociere, Dezvoltare personala.

Loc de desfasurare
: sediul Schultz Consulting, str. Ronda, nr. 8bis, sector 2.

Perioada
: 3 ZILE

Grup tinta: 12 – 20 persoane.

Taxa de participare: 700 lei/participant

Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si pauzele de cafea si mesele de pranz.

Participantilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire).

Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA

Conditii de inscriere:

Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate;
3. copie dupa diploma de studii;
4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
5. copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 6 decembrie 2011 la adresa de e-mail [email protected]; fax: 021 315 65 48.

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache, tel: 0728 16 33 03.

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Conform O.G. 129/2000 Cap. V, referitoare la formarea profesionala a adultilor costul cursurilor autorizate de CNFPA se deduce (dupa caz) din impozitul pe profit sau pe venit al firmei.

Share.

Leave A Reply