Curs CUSTOMER CARE powered by Schultz Consulting, septembrie 2012

0

De ce ai veni la acest curs? De ce ti-ai trimite angajatii la acest curs?

1. Pentru ca ofera instrumente aplicabile pentru ceea ce tine de tine sa imbunatatesti relatia cu clientii tai;
2. Pentru ca este unul interactiv si ancorat in realitatea romaneasca;
3. Pentru ca se orienteaza pe gasirea de solutii aplicabile.

Povestea cursului

Este una simpla.
Cliseul: e criza.
Realitatea: crize au exitat tot timpul.
Premisele: s-a creat contextul in care clientii sunt din ce in ce mai atenti si mai precauti in procesul de cumparare. Dar ei in continuare au nevoi.
Ce poti face tu ca produsul/serviciul tau sa fie in continuare cumparat?

  • Sa-i prezinti produsul tau pe limba clientului;
  • Sa ii creezi o experienta frumoasa de utilizare a produsului;
  • Sa ii depasesti asteptarile.

Simplu.

Tematica

Cursul isi propune sa abordeze elemente legate de comunicare si de lucrul cu clientii aplicate pentru angajatii care interactioneaza cu acestia.

Participantii vor fi pusi in diferite situatii care simuleaza situatii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanta adaptarii stilului de comunicare la tipul de client cu care se interactioneaza.

De asemenea, un aspect important care va fi urmarit este acela al constientizarii importantei si impactului primei impresii pe care un angajat il poate determina la nivelul unui client.

Participantii vor exersa tipurile de ascultare activa si vor dezvolta abilitati de a pune intrebari. In egala masura, vor fi implicati in exercitii care le vor facilita intelegerea si constientizarea rolului autenticitatii, respectului, persuasiunii si al nonverbalului in comunicare, exersand, in egala masura si capacitatea de a oferi si de a primi feed-back.

Un alt aspect care va fi abordat, va fi acela al interactiunii cu clientul si al modalitatii in care se poate cel mai bine raspunde cererilor acestuia, pentru a se asigura ca fiecare client cu care se interactioneaza este un client multumit.
**In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi Certificat de „Comunicare in limba oficiala” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.
***Certificatul recunoaste Grupari de competente cheie, specifice mai multor ocupatii: „Comunicare in limba oficiala”

LOCUL DE DESFASURARE: sediul Schultz Consulting, str. Ronda, nr. 8bis, sector 2

PERIOADA: 2 ZILE, 10-11 septembrie 2012
Examenul de absolvire se va desfasura in data de 11 septembrie 2012.

GRUP TINTA: 12 persoane

TAXA DE PARTICIPARE: 750 Lei/participant (550 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare)
Oferim discout pentru grupuri mai mari de 3 persoane!

Participantii la alte cursuri Schultz Consulting beneficiaza de o reducere de 10%!

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA!

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, sustinerea examenului final si eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea si masa de pranz in cele 2 zile de curs.

Taxa de participare nu include TVA, pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este platitoare de TVA.

CONDITII DE INSCRIERE:

  • fisa de inscriere completata si semnata (o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro);
  • copie CI;
  • copie diploma studii;
  • copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
  • copia unui document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 6 septembrie 2012 ora 14:00, la adresa de e-mail [email protected]; tel: 021.315.65.47, fax: 021 315 65 48.

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Share.

Leave A Reply