Curs autorizat Marketing cu specializarea de Manager de Produs, Bucuresti, 15-17 februarie 2013

0

Un manager de succes poate pune produsul sau serviciul potrivit la pretul potrivit in fata clientului potrivit. Nu intotdeauna vanzarile masive sunt cheia succesului. Scopul marketingului este sa genereze interes si recunoastere, care vor duce catre vanzarile ce pot propulsa profitul.

Cursul isi propune sa dezvolte abilitatile managerilor de a crea o strategie de marketing si de a modela mesaje convingatoare pentru clientii vizati.

Se propun module si teme actuale, in acord cu noile tendinte ale dinamicii pietei, pornind de la analize de marketing si studii de piata, pana la strategii de marketing specifice diferitelor canale (offline si online).

Participantii se vor familiariza cu modele si instrumente de marketing care sa le permita adaptarea strategiei de marketing in functie de nevoile companiei.

O atentie deosebita va fi acordata campaniilor de social media si marketingului on-line, fiind prezentate principalele canale si instrumente de acces si succes in aceasta zona. De asemenea, va fi dezvoltat conceptul de brand management, ca forma de aplicare a tehnicilor de marketing la un anumit produs, linie de produse sau brand.

TEMATICA:

In afaceri directia de dezvoltare strategica la nivelul companiei trebuie corelata cu o abordarea a pietei prin intermediul marketingului strategic, ce are rolul de a oferi o imagine de ansamblu asupra performantelor organizationale in raport cu piata de profil si clientii companiei.

Rolul marketingului strategic este acela de a defini directia de dezvoltare si de repozitionare periodica a companiei in functie de climatul de afaceri si de provocarile caracteristice fiecarui segmant de piata in care activeaza compania. In cadrul acestui proces, departamentul si managerul de marketing joaca un rol important, alaturi de reprezentantii top managementului.

Participantii se vor familiariza cu modele si instrumente de marketing care sa le permita adaptarea strategiei de marketing in functie de nevoile companiei.

O atentie deosebita va fi acordata campaniilor de Social Media si marketingului on-line, fiind prezentate principalele canale si instrumente de acces si succes in aceasta zona.

De asemenea, va fi dezvoltat conceptul de brand management, ca forma de aplicare a tehnicilor de marketing la un anumit produs, linie de produse sau brand. Brand managementul presupune gestionarea caracteristicilor tangibile si intangibile ale unui brand: definire, pozitionare, pret, ambalare, etc.

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Autoritatea Nationala de Calificari (fostul Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor).

Certificatul recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de Manager de Produs – cod COR 241938.

SCOPUL CURSULUI:
Dezvoltarea abilitatilor de marketing.

OBIECTIVELE CURSULUI:
• Intelegerea rolului marketingului in companie;
• Dezvoltarea abilitatilor de analiza a pietei si a clientilor;
• Intelegerea si dezvoltarea conceptului de strategie de marketing;
• Dezvoltarea abilitatilor de realizare a unor campanii de marketing on-line;
• Dezvoltarea abilitatilor de realizare a unor campanii de marketing offline;
• Dezvoltarea abilitatilor specifice gestionarii unui brand sau portofoliu de branduri.

Cursul cuprinde urmatoarele module:
1. Marketingul si compania. Rolul departamentului de marketing.
2. Marketing strategic versus strategie de marketing.
3. Marketing si Social Media.
4. Brand management.

Cui se adreseaza cursul?

Cursul se adreseaza:

  • managerilor din diferite companii nationale si multinationale implicati in conducerea activitati de promovare, vanzare si management al unui portofoliu de produse / servicii.
  • oricarei persoane dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostinte si dobandirea de abilitati care sa ii permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a propriei activitati de marketing.

Cine va fi trainer?
Raluca Boghian
Lucrand in sectorul privat si cel al organizatiilor non-guvernamentale, Raluca a acumulat de-a lungul celor 8 ani de activitate o experienta diversa in domenii precum consultanta, marketing, PR in industria FMCG. Lucrand in proiecte nationale, precum si internationale, in tara sau in strainatate, ea a identificat diversitatea ca fiind valoarea centrala a vietii sale profesionale.

Ca formator certificat din anul 2006, Raluca a livrat trainiguri pe teme precum Comunicarea Organizationala, Lucru in echipa, Comunicare, Diversitate, Formare de formatori, imbogatind prin experienta personala sesiunile de instruire.

Perioada de desfasurare: 3 ZILE: 15-17 februarie 2013

Examenul de absolvire se va desfasura in data de 17 februarie 2013.

Locul de desfasurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING str. Ronda, nr. 8 bis, sector 2; Bucuresti

Grup tinta: 12 persoane

Taxa de participare: 1000 RON/persoana

Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

Participantilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)

– Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si pauzele de cafea si mesele de pranz.

Conditii de inscriere:

Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate;
3. copie dupa diploma de studii superioare;
4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual)
5. copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare

In contul: RO37RNCB 0546020492660003
deschis la BCR BUCURESTI AGENTIA TIMPURI NOI
sau
in numerar la sediul nostru.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, adresa de e-mail [email protected] pana la 12 februarie 2013.

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache, Tel: 0728 16 33 03, [email protected].

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Share.

Leave A Reply