Curs autorizat Expert Achizitii Publice – Schultz Consulting – ultimele 3 zile de inscriere

0
Punctul forte al cursului de achizitii publice organizat de Schultz Consulting este acela ca, pe langa abilitatile de a folosi proceduri si instrumente in achizitii publice, participantii isi vor dezvolta abilitatile de a redacta criterii pentru evaluarea ofertei tehnice.

Examenul de absolvire va avea loc in data de 5 aprilie 2012.

Trainerul cursului va fi dl. Marius Dontu – Director General Schultz Consulting.

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de „Expert Achizitii Publice” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Certificatul va recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de Expert Achizitii Publice – cod COR 214946.

Scop: Dezvoltarea competentelor de Expert Achizitii Publice.

Obiectivele cursului

La finalul programului de formare profesionala, fiecare participant va avea capacitatea de a:
1. folosi corect terminologia de specialitate;
2. descrie domeniile de aplicare a achizitiilor publice;
3. selecta legislatia aplicabila fiecarei achizitii;
4. realiza o planificare anuala de achizitii publice;
5. proiecta procedura de implementare;
6. elabora documentatia de specialitate;
7. participa la derularea procedurilor de achizitii;
8. oferi consultanta de specialitate.

Beneficii:

1. Participantii beneficiaza de un serviciu marca Schultz Consulting, o companie serioasa si credibila pe piata furnizorilor de training, cu experienta in realizarea standardelor ocupationale in proiecte finantate de Uniunea Europeana.
2. Curs interactiv axat pe probleme practice si instrumente eficiente la standarde de excelenta.
3. Competente dobandite intr-o atmosfera placuta si relaxata la un pret corect
4. Participantul va fi pus in situatia de a gasi solutii la probleme reale romanesti.
5. Participantii au sansa sa interactioneze cu un Trainer cu o vasta experienta practica in diferite domenii, care va impartasi cateva solutii pentru situatii dificile.
6. Participantii vor primi suport de curs si fise de lucru pentru aplicatii.
7. Participantii se vor consulta cu trainerul in vederea realizarii lucrarii practice pentru examenul de absolvire.
8. Participantii vor beneficia de 2 pauze de cafea/zi si masa de pranz.

Tematica:

1. Introducere in tematica achizitiilor publice;
2. Descrierea domeniilor de aplicare a achizitiilor publice;
3. Selectarea legislatiei aplicabile;
4. Planificarea anuala a achizitiilor;
5. Proiectarea procedurii de implementare;
6. Documentatia de specialitate;
7. Derularea procedurilor de achizitii;
8. Oferirea de consultanta de specialitate.

Metoda de instruire
Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice expertului in domeniul achizitiilor publice.

Cine se poate inscrie?
Programul se adreseaza:
– functionarilor publici din administratia publica centrala si locala,
– specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor,
– persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii, dar si alte persoane interesate de acest domeniu.

Prezentare trainer: Marius Dontu

Actionar majoritar si Manager general la Schultz Consulting, de profesie jurist, are 20 ani experienta in management de proiect pentru companii, structuri guvernamentale, Programe ale Uniunii Europene, Programe ale Bancii Mondiale, Programul Natiunile Unite pentru Dezvoltare, Programe guvernamentale.

A desfasurat proiecte internationale cu parteneri din Germania, Finlanda, Danemarca, Franta, Marea Britanie, Polonia, Portugalia.

Trainer certificat la nivel national si international, are o experinta de peste 18 ani in training, perioada in care a dezvoltat numeroase programe de training in diferite domenii, perfect adaptate cerintelor clientilor: achizitii puplice, resurse umane, formare de formatori, managementul timpului, leadership, etc.

Marius Dontu a avut oportunitatea de a lucra, de-a lungul timpului, in echipe internationale, atat ca manager de proiect, cat si ca trainer format la scoala americana.

Este specializat in sisteme europene de evaluare a competentelor in urma cursurilor absolvite in Austria si a experientei de lucru cu traineri din Europa.

Locul de desfasurare: sediul Schultz Consulting, str. Ronda, nr. 8bis, sector 2.

Perioada: 3 ZILE, 3-5 aprilie 2012.

Examenul de absolvire se va desfasura in data de 5 aprilie 2012.

Grup tinta
: 12 persoane.

Taxa de participare: 1000 Lei/participant (800 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare).

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, sustinerea examenului final si eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea si masa de pranz in cele 3 zile de curs.

Taxa de participare nu include TVA, pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este platitoare de TVA.

Conditii de inscriere:
– fisa de inscriere completata si semnata;
– copie CI;
– copie diploma de licenta;
– copia unui document care sa ateste achitarea taxei de curs.

Data limita pentru inscriere: 30 martie 2012, ora 16:00.

Inscrierile se fac in ordinea primirii dosarelor de inscriere pana la completarea locurilor.

Pentru inscrieri si informatii legate de curs va rugam sa o contactati pe:
Alina Mihalache
Tel: 0728.16.33.03
Fax: 021.315.65.48
e-mail: [email protected]

Share.

Leave A Reply