Curs autorizat Expert Achizitii Publice, 12-14 februarie 2013, Bucuresti

0

Punctul forte al cursului de achizitii publice organizat de  Schultz Consulting este acela ca, pe langa abilitatile de a folosi proceduri si instrumente in achizitii publice, participantii isi vor dezvolta abilitatile de a redacta criterii pentru evaluarea ofertei tehnice.

Perioada cursului: 12-14 februarie 2013

Trainerul cursului va fi dl. Marius Dontu – Director General Schultz Consulting.

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de „Expert Achizitii Publice” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Certificatul va recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de Expert Achizitii Publice – cod COR 214946.

Scop: Dezvoltarea competentelor de Expert Achizitii Publice.

Obiectivele cursului

La finalul programului de formare profesionala, fiecare participant va avea capacitatea de a:
1. folosi corect terminologia de specialitate;
2. descrie domeniile de aplicare a achizitiilor publice;
3. selecta legislatia aplicabila fiecarei achizitii;
4. realiza o planificare anuala de achizitii publice;
5. proiecta procedura de implementare;
6. elabora documentatia de specialitate;
7. participa la derularea procedurilor de achizitii;
8. oferi consultanta de specialitate.

Beneficii:

1. Participantii beneficiaza de un serviciu marca Schultz Consulting, o companie serioasa si credibila pe piata furnizorilor de training, cu experienta in realizarea standardelor ocupationale in proiecte finantate de Uniunea Europeana.
2. Curs interactiv axat pe probleme practice si instrumente eficiente la standarde de excelenta.
3. Competente dobandite intr-o atmosfera placuta si relaxata la un pret corect
4. Participantul va fi pus in situatia de a gasi solutii la probleme reale romanesti.
5. Participantii au sansa sa interactioneze cu un Trainer cu o vasta experienta practica in diferite domenii, care va impartasi cateva solutii pentru situatii dificile.
6. Participantii vor primi suport de curs si fise de lucru pentru aplicatii.
7. Participantii se vor consulta cu trainerul in vederea realizarii lucrarii practice pentru examenul de absolvire.
8. Participantii vor beneficia de 2 pauze de cafea/zi si masa de pranz.

Cine se poate inscrie?

Programul se adreseaza:

  • functionarilor publici din administratia publica centrala si locala,
  • specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor,
  • persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii, dar si alte persoane interesate de acest domeniu.

PERIOADA: 3 ZILE, 12-14 februarie 2013.

Examenul de absolvire se va desfasura in data de 14 februarie 2013.

Locul de desfasurare: sediul Schultz Consulting, str. Ronda, nr. 8bis, sector 2.

Grup-tinta: 12 persoane.

Taxa de participare: 1000 lei/participant (800 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare).

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, sustinerea examenului final si eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea si masa de pranz in cele 3 zile de curs.

Taxa de participare nu include TVA, pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este platitoare de TVA.

Conditii de inscriere:

  • fisa de inscriere completata si semnata;
  • copie CI;
  • copie diploma de licenta;
  • copia unui document care sa ateste achitarea taxei de curs in contul:RO37RNCB 0546020492660003
    Deschis la BCR BUCURESTI AGENTIA TIMPURI NOI
    sau in numerar la sediul nostru.

Data limita pentru inscriere: 8 februarie 2013.

Inscrierile se fac in ordinea primirii dosarelor de inscriere pana la completarea locurilor.

Pentru inscrieri si informatii legate de curs va rugam sa o contactati pe:

Alina Mihalache
Telefon: 0728.16.33.03
Fax: 021.315.65.48
e-mail: [email protected]

Share.

Leave A Reply