Curs autorizat „Asistent relatii publice si comunicare”, 7-9 octombrie 2011

0
schultz_sigla_nouaSchultz Consulting are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Asistent relatii publice si comunicare, care se va desfasura la sediul nostru din str. Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti, in perioada 7-9 octombrie 2011.

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de „Asistent Relatii Publice si Comunicare” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de „Asistent Relatii Publice si Comunicare” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Cursul Asistent relatii publice si comunicare pune accentul pe formarea atitudinilor si competentelor pe care un Specialist Relatii Publice sau chiar un Manager (care are nevoie permanent sa aplice instrumente specifice comunicarii in gestionarea activitatilor curente) trebuie sa si le dezvolte, astfel incat sa aiba succes.

Participand la acest curs, veti fi capabili sa ganditi strategic activitatea de comunicare si sa folositi eficient arsenalul de instrumente de relatii publice, fara a cadea in „pacatul” utilizarii standardizate a unor activitati sau instrumente. In plus veti profita de beneficiile aduse de relatiile publice si de stapanirea unor abilitati de comunicare pentru a sprijini dezvoltarea afacerii sau organizatiei din care faceti parte si pentru a gestiona mai facil diferitele tipuri de situatii cu care va confruntati in activitatea de zi cu zi.

Relatii publice si comunicare este un curs care abordeaza situatii si provocari concrete din „viata” unei organizatii, ajutand participantii nu numai sa inteleaga cum relatiile publice si abilitatile de comunicare ii pot ajuta sa gaseasca solutii concrete pentru fiecare in parte, dar chiar sa transforme o situatie putin favorabila in beneficiul organizatiei. Astfel, rezultatele pe care le veti obtine in activitate ulterior parcurgerii cursului vor fi unele net superioare.

Cursul este unul practic prin excelenta, elementele teoretice fiind folosite doar pentru a crea un cadru structurat al domeniului studiat. Participantii sunt pusi in diferitele ipostaze in care se regaseste un Specialist Relatii Publice sau un Manager care vrea sa dezvolte astfel de abilitati, astfel, ajutindu-i sa identifice cele mai bune solutii pentru rezolvarea problemelor de specilaitate cu care acestia se vor confrunta.

Vom aborda elemente legate de domeniul comunicarii ca instrument general de dezvoltare personala si organizationala, pe cele referitoare la comunicarea interpersonala si organizationala si vor fi prezentate si analizate diferentele dintre diferitele tipuri de comunicare. in partea a doua a cursului sunt prezentate pe larg elementele specifice domeniului relatiilor publice si aspectele practice legate de acesta: functiile, componentele si activitatile relatiilor publice, instrumentele relatiilor publice si modul in care sunt folosite acesta in relatia cu clientii, in gestiunea proiectelor sau a diferitelor tipuri de crize.

Valoarea adaugata a acestui curs este data de faptul ca ofera posibilitatea fiecarui participant de a testa practic multiplele ipostaze ale rolului de Specialist de relatii publice si de a primi feedback, legat de performantele demonstrate in cadrul activitatilor practice. La finalul cursului participantii vor primi fise de feedback pe baza carora pot identifica propriile puncte tari, precum si ariile pe care trebuie sa le dezvolte in continuare pentru a deveni un Specialist de relatii publice de succes.

Scop
:
– Sa dezvolte competente de relatii publice si comunicare de care un Specialist Relatii Publice sau chiar un Manager are permanent nevoie.

Obiective:

La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea de a:
– Folosi corect terminologia de specialitate;
– Demonsta abilitati de comunicare;
– Dezvolta  strategia de comunicare si a planifica activitati de relatii publice;
– Utiliza instrumente de relatii publice;
– Demonstra abilitati in realizarea materialelor de relatii publice
– Demonstra abilitati de organizare de activitati de relatii publice;
– Demonstra abilitati de evaluare a activitatilor de relatii publice;
– Cunoaste modalitati de comunicare organizationala;
– Cunoaste abordari in relatia cu diferitele publicuri tinta: clientii, presa, institutii etc.;
– Folosi tehnici de comunicare persuasiva si vanzare.
– Folosi instrumentele de relatii publice in managementul de proiect.

TEMATICA
:

Comunicarea

Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personala si organizationala:
– Scurte definitii ale comunicarii;
– Modele: schema comunicarii, elemente componente;
– Delimitarea formelor de comunicare.
– Cateva aplicatii.

Comunicarea interpersonala:
– Barierele in comunicarea interpersonala si strategii de depasire a lor.
– Persuasiune si argumentare in comunicarea interpersonala.
– Aplicatii.

Tipuri de comunicare:
– Comunicare scrisa;
– Comunicarea verbala;
– Comunicare nonverbala comportamenul kinestezic, elementele neurovegetative, pozitia corpului, zgomotele corporale, comportamenul tactil, comportamentul teritorial, folosirea mirosului, folosirea timpului, utilizarea artefactelor.
– Exprimare vocala paralingvistica (ton, timbru, intonatie).
– Aplicatii.

Comunicarea organizationala:
– Comunicarea interna: forme ale comunicarii interne si utilizarea lor eficienta.
– Aplicatii.

Relatii publice

Functii ale relatiilor publice:
– Tendinte in relatiile publice;
– Realitatile si functiile relatiilor publice;

Componente si activitati ale relatiilor publice:
– Publicul si opinia publica;
– Cercetarea pentru stabilirea conditiilor de actiune si construirea strategiilor;
– Rolul relatiilor publice in dezvoltarea organizatiei;
– Canale de comunicare;
– Tactici si tehnici care fac strategiile de relatii publice sa dea roade;
– Campaniile de relatii publice;
– Studii de caz.

Instrumente ale relatiilor publice:
– Tipuri de instrumente;
– Cum adaptam instrumentele de relatii publice la comunicarea cu diferite publicuri
– Comunicarea cu presa: comunicatul de presa; stirea de presa; dosarul de presa; evenimentul de presa; ce e nou in relatia cu presa.
– Relatiile guvernamentale si instrumentele folosite in comunicarea cu autoritatile.
– Instrumente folosite in comunicarea cu clientii sau alti parteneri ai organizatiei.

Relatiile publice un instrument folosit in relatia cu clientii:
– persuasiunea si comunicarea persuasiva in relatia cu clientii;
– Modele de abordare a clientilor.

Relatiile publice in gestiunea proiectelor:
– Managementul imaginii proiectului
– Cerintele de vizibilitate a proiectelor finantate din fonduri europene
– Tipuri de activitati de relatii publice in proiectele finantate din fonduri europene:
comunicarea cu presa,
realizarea si difuzarea de materiale de promovare a proiectului,
organizarea de evenimente,
parteneriatele.

Gestionarea crizelor prin comunicare si relatii publice:
– Comunicarea in situatii de criza.

PREZENTARE TRAINER:

Mirela Mustata este licentiata a Facultatii de Fizica (Universitatea din Bucuresti) si a Facultatii de Comert, Specializarea Marketing (ASE Bucuresti), are un Master in Administarea Afacerilor in cadrul Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala (Universitatea din Bucuresti) si este doctorand in stiintele comunicarii la Facultatea de Jurnalism si stiintele Comunicarii (Universitatea din Bucuresti).

Activitatea profesionala cuprinde peste 13 ani de experienta in managementul de proiect, coordonarea cercetarilor de piata pentru construirea programelor de comunicare ale diferitelor institutii sau programe, training si organizarea si coordonarea activitatilor de comunicare in cadrul campaniilor si proiectelor derulate pentru clienti locali si internationali. Aceste proiecte au inclus, de exemplu: dezvoltarea de strategii de comunicare, implementarea unor campanii de constientizare si educare publica, training, coordonarea unor campanii de responsabilitate sociala corporatista, management de eveniment, coordonarea relatiei cu presa, relatii guvernamentale si afaceri publice.

In tot acest rastimp, a facut parte si din echipele unor proiecte finantate din surse precum BIRD, USAID, UNICEF si Programe ale Uniunii Europene. In cadrul lor, s-a specializat in activitatile de design, planificare si implementare a proiectelor, management financiar si managementul ciclurilor proiectelor. Activitatea manageriala a inclus si coordonarea grupului de implementare a unui proiect co-finantat de BIRD pentru reformarea sistemului de inregistrare a proprietatii din Romania.

Din 2002, a inceput colaborarea pentru sustinerea unor cursuri cu institutii academice romanesti precum scoala Nationala de stiinte Politice si Administrative, Universitatea „Spiru Haret”, Universitatea Bucuresti, Academia de Studii Economice.

A derulat cursuri de formare in comunicare si media pentru clienti cum ar fi: Marsh, Teraplast Romania, Delphy Packard, Ministerul Sanatatii din Republica Moldova, Centrul Medical Sanador, Institului National de Administratie Publica (cursul „Comunicarea institutionala si tehnici de negociere”), ANSVSA, Reprezentata Comisiei Europene in Romania (cursul „Leadership” in cadrul programului „Lider European”), training coordonator al programului „Valori Europene” derulat pentru ABN AMRO Bank (cursul „Cultura si etica bancara”).

Este co-autoarea unei lucrari de relatii publice („Relatii publice si universul comunicarii internationale” Simona Mirela Miculescu si Mirela Mustata, Ed. Fundatiei „Romania de Maine” 2003) si a mai multor ghiduri si articole in domeniul comunicarii publice.

In prezent, este trainer si consultant independent in relatii publice, marketing, analiza, planificare si comunicare strategica.

Locul de desfasurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING, str. Ronda, nr. 8 bis, sector 2; Bucuresti.

Perioada: 3 ZILE, 7-9 octombrie 2011.
Examenul de absolvire se va desfasura  in data de 9 octombrie 2011.

Grup tinta
: 12 persoane.

Conditii de inscriere:
– fisa de inscriere completata si semnata;
– copie CI;
– copie diploma studii;
– copia unui document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Data limita pentru inscriere: 4 octombrie 2011.

Taxa de participare: 750 Lei/participant (550 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare).

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, sustinerea examenului final si eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea si masa de pranz in cele 3 zile de curs.

Taxa de participare nu include TVA, pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este platitoare de TVA.

Pentru inscrieri si informatii legate de curs va rugam sa o contactati pe:

Alina Mihalache
Coordonator Training
Telefon: 021.315.65.47
Fax: 021.315.65.48
Mobil: 0728.16.33.03
[email protected]

Share.

Leave A Reply