Curs acreditat Inspector Resurse Umane, 22 noiembrie-6 decembrie 2011, Camera de Comert Bucuresti

0
euro_best_teamEuro Best Team organizeaza cursul acreditat CNFPA Inspector Resurse Umane, ce ofera toate competentele profesionale, conform noului Cod al Muncii privind completarea REVISAL. Cursul poate fi urmat atat in timpul saptamanii cat si in weekend sau seara dupa terminarea programului de lucru. Mai multe detalii gasiti pe www.eurobestteam.ro.

Perioada de desfasurare a cursului va fi:
– Curs de week-end in perioada: 26-27 noiembrie, 3-4 decembrie si 10 decembrie – examen;
– Curs de saptamana in perioada: 22-23 noiembrie, 29-30 noiembrie si pe 6 decembrie 2011 – examen.

OFERTA: Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 14 noiembrie 2011 si beneficiati de taxa redusa de 800 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1200 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, pauzele de cafea, taxele de evaluare si certificare CNFPA.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

FORMULARUL DE INSCRIERE – il puteti completa pe www.eurobestteam.ro.

Descriere curs

Cursul de „Inspector de resurse umane” este acreditat de statul roman prin Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Dupa absolvire, participantii vor deveni Inspectori de resurse umane acreditati conform ocupatiei de Inspector de resurse umane din COR Cod: 342304.

La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de resurse umane si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca si sa gestioneze REVISAL – simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii).

Competente dobandite in urma cursului:

Nota: Aceste competente vor fi certificate si mentionate pe suplimentul descriptiv al cursului, supliment ce insoteste certificatul de absolvire.

– Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului Revisal – simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii);
– Organizarea recrutarii si selectiei de personal;
– Intocmirea dosarului de pensionare;
– Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
– Medierea conflictelor de munca;
– Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul;
– Planificarea activitatii proprii;
– Lucrul in echipa;
– Dezvoltarea profesionala;
– Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat;
– Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate (DECLARATIA 112).

Cursul are un puternic caracter interactiv, imbinand elemente de teorie cu activitati practice. Acest curs isi propune sa sprijine participantii in dezvoltarea competentelor specifice ocupatiei de Inspector de resurse umane, o atentie deosebita acordandu-se dezvoltarii abilitatilor practice.

Cui se adreseaza cursul:

Programul se adreseaza atat inspectorilor care si-au dobandit partial competentele pe cai informale si doresc o perfectionare in domeniu, cat si tuturor persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie.

Metoda de instruire

Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice Inspectorului de resurse umane.

Structura cursului:

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a patru zile de curs de la 9 la 16:30.

AGENDA CURSULUI:

Ziua I

09:00 – 10:30 Sesiune introductiva – prezentare participanti si curs
Elemente introductive, concepte si principii de baza
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
Identificarea tipurilor de documente;
Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal;
Revisal – simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)
Intocmirea documentelor statistice si centralizatoare;
Gestionarea si arhivarea documentelor.
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Organizarea recrutarii si selectiei de personal
Identificarea necesarului de personal si metodele de recrutare stabilite
Redactarea si lansarea mesajului de recrutare;
Intocmirea, pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii;
Organizarea programului de selectie;
Participarea la procesul de selectie al canditatilor;
Anuntarea rezultatelor procesului de selectie
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30-17:00 Intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor;
Gestiunea carnetelor de munca in format electronic.
Vechimea in munca – evidenta si modalitati de justificare.

Ziua II

09:00 – 10:30 Planificarea activitatii proprii
Identificarea obiectivelor
Identificarea modalitatilor de indeplinire a activitatii
Intocmirea programului de activitati
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Lucrul in echipa
Identificarea rolului in echipa
Lucrul in echipa
Medierea conflictelor de munca
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Dezvoltarea profesionala
Identificarea nevoilor de instruire
Studierea legislatiei si documentelor specifice
Participarea la cursuri si seminarii pentru perfectionare
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua III

09:00 – 10:30 Intocmirea dosarului de pensionare
Pregatirea documentelor necesare diferitelor forme de pensionare
Intocmirea dosarului de pensionare
Depunerea dosarului la Casa Teritoriala de Pensii
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Oferirea informatiilor privind problemele de personal
Identificarea solicitarilor
Oferirea informatiilor necesare
Cunostinte de legislatia muncii
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul
Stabilirea cerintelor bazei de date de personal
Intretinerea bazei de date de personal
Obtinerea de rapoarte din baza de date de personal
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua IV

09:00 – 10:30 Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat
Culegerea de informatii necesare intocmirii statului de plata
Calcularea salariilor realizate de catre fiecare persoana
Calcularea obligatiilor societatii fata de bugetul de stat
Transmiterea celor abilitati informatiile din statul de plata
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate
Intocmirea declaratiilor
Transmiterea declaratiilor
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Concluzii
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Simulare test

Ziua V – examen
– consta in sustinerea unui proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate.

Lectorul cursului este Luminita Neagoe

Luminita este trainer autorizat CNFPA cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica.

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de inscriere pe site-ul www.eurobestteam.ro. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti

Persoana de contact:
Madalina Nedelcu – 0726.615.538
www.eurobestteam.ro
http://eurobestteam.blogspot.com/

Share.

Leave A Reply