Curs acreditat Expert Achizitii Publice, 21-25 iunie 2011, Hotel Tismana, Jupiter

0
euro_best_teamEuro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Expert Achizitii Publice, ce se va desfasura la mare, la Hotel Tismana in statiunea Jupiter, pe o durata de 4 zile.

Perioada de desfasurare a cursului va fi: 21, 23, 24 iunie 2011 si examenul de absolvire va avea loc pe data de 25 iunie 2011.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

Oferta speciala: Persoanele care se inscriu la doua cursuri beneficiaza de reducere de 100 de lei/curs. Persoanele care se inscriu la trei cursuri beneficiaza de reducere de 150 de lei pe curs.

FORMULARUL DE INSCRIERE – il puteti descarca de pe www.eurobestteam.ro.

Pentru ce te pregateste?

– Aplicarea corecta a legislatiei in vigoare la autoritatile contractante;
– Elaborarea strategiei de achizitii publice;
– Principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;
– Intocmirea dosarului de licitatie publica;
– Derularea procedurilor specifice de achizitie publica;
– Gesionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului;
– Evaluarea ofertelor depuse
– Atribuirea contractului de achizitie publica;

Obiectivul cursului
este de a pregati persoane pentru ocupatia de Expert Achizitii Publice (cod COR 241940). Obtinerea certificarii va da dreptul absolventilor de a practica meseria de Expert Achizitii Publice.

Programul este certificat de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Inovarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor – CNFPA.

Programul de formare profesionala se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat in conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si al Ministrului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.

Certificatele eliberate la absolvirea cursurilor au regimul actelor de studii si sunt recunoscute la nivel national de catre Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, conform Ordonantei Guvernului Romaniei nr.129 din 2000.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

Cine se poate inscrie?

Programul se adreseaza atat persoanelor fizice cat si juridice, functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii, dar si alte persoane interesate de domeniu.

Metoda de instruire

Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice expertului in domeniul achizitiilor publice.

Trainerul cursului – Emmanuel Morel

Emmanuel Morel este expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de 16 ani in domeniu. A sustinut numeroase sesiuni de training atat in tara cat si in strainatate. Emanuel are o vasta experienta nationala si internationala, atat in zona ofertantilor cat si a contractantillor, in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene si a acordat asistenda in domeniul achizitiilor publice in proiecte implementate Franta, Anglia, Romania, Bulgaria, Kosovo.

Emmanuel este trainer de 13 ani si a predat numeroase sesiuni de curs in achizitii publice in Franta, Anglia, Egipt iar in Romania preda cursul de experti achizitii publice pentru Ministerul Finantelor, UCVAP, Ministerul Mediului, organisme intermediare si autoritati publice locale. In cadrul Euro Best Team este trainer pentru cursul Expert Achizitii Publice.

Structura cursului:

Ziua I

09:00 – 10:30 – Prezentarea trainer-ului si a participantilor;
– Prezentarea modului in care se va desfasura cursul si obiectivele ce se doresc a fi atinse;
– Prezentare generala a sistemului achizitiilor publice.
10:30 – 10:45 – Pauza de cafea
10:45 – 12:30 – Legislatia privind achizitiile publice (la nivel european si national);
– Principii in achizitii publice (aplicatie si exemplificari);
– Domeniu de aplicare a legislatiei achizitiilor publice.
12:30 – 13:30 – Pauza de masa
13:30 – 14:30 – Proceduri de achizitii publice.
14:30 – 14:45 – Pauza de cafea
14:45 – 16:30 – Achizitia directa – modalitate de a achizitiona produse;
– Modalitati speciale de derulare a achizitiilor publice.

Ziua II

09:00 – 10:30 – Procesul de achizitie publica – etapele procesului de achizitie publica;
– Planificarea achizitiilor publice („gandirea care precede actiunea”);
– Programul anual al achizitiilor publice.
10:30 – 10:45 – Pauza de cafea
10:45 – 12:30 – Documentatia de atribuire / de concurs / descriptiva;
– Standarde de calitate si Eticheta ecologica.
12:30 – 13:30 – Pauza de masa
13:30 – 14:30 – Derularea procedurilor ;
– Evaluarea ofertelor;
– Atribuirea contractului;
14:30 – 14:45 – Pauza de cafea;
14:45 – 16:30 – SEAP – inscriere si gestionare cont / derularea procedurii

Ziua III

09:00 – 10:30 – Recapitularea aspectelor teoretice parcurse in modulul I de curs;
– Elaborarea cerintelor de calificare si selectie
– Aplicatie practica in vederea stabilirii cuantumului si proportionalitatii cerintelor de calificare si selectie in raport cu obiectul contractului.
10:30 – 10:45 – Pauza de cafea
10:45 – 12:30 – Masurile de promovare si publicitate a anunturilor si invitatiilor de participare in vederea atribuirii contractelor prin intermediul SEAP;
– Modalitati speciale de atribuire a contractelor de achizitie publica;
– Derularea unei aplicatii practice (on-line) de intocmire a unei documentatii de atribuire.
12:30 – 13:30 – Pauza de masa
13:30 – 14:30 – Derularea unei aplicatii practice (on-line) de intocmire a unei documentatii de atribuire;
– Tipuri de proceduri de achizitii publice, Licitatia Deschisa, Licitatia Restransa, Dialogul competitiv;
– Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;
– Negocierea fara publicarea prealabila  a unui anunt de participare;
– Concursul de solutii Derularea unei aplicatii practice (on-line) in vederea derularii procedurii de ofertare si deschidere a ofertelor depuse in vederea atribuierii a unui contract de prestari servicii.
14:30 – 14:45 – Pauza de cafea
14:45 – 16:30 – Atribuirea contractului de achizitie publica;
– Etapele de finalizare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie de bunuri/servicii si lucrari.

Ziua IV

09:00 – 10:30 – Recapitularea elementelor invatate in ziua a III – de curs;
– Prezentarea principiilor ce stau la baza fundamentarii unei contestatii impotriva unei decizii a autoritatii contratante in cadrul unui proceduri de atribuire.
10:30 – 10:45 – Pauza de cafea
10:45 – 12:30 – Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica;
– Aplicatie practica de analiza a unei documentatii supuse proceduri de contestare in fata CNSC.
12:30 – 13:30 – Pauza de masa
13:30 – 14:30 – Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica in fata CNSC;
– Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica in fata Instantelor Judecatoresti Contecios Administrative nationale.
14:30 – 14:45 – Pauza de cafea
14:45 – 16:30 – Masuri de corectie si ajustare a pretului/obiectului si clauzelor specifice in cadrul derularii contractelor de achizitie publica atribuite;Managementul contractului.

Ziua 5 – Examen de certificare

Tarife:

Varianta a) 1150 lei – include cazare 5 nopti in camera dubla, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA (tarif insotitor, fara costuri curs, 530 lei)

Varianta b) 1350 lei – include cazare 5 nopti in camera single, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta c) 1500 lei – include cazare 5 nopti in camera dubla, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA (tarif insotitor, fara costuri curs, 700 lei)

Varianta d) 1900 lei – include cazare 5 nopti in camera single, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta e) 900 lei – livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

* Detaliere all inclusive: cazare in camera cu: baie proprie cu dus, TV LCD, cablu, racitor, telefon international, aer conditionat; mic dejun – bufet suedez; prinz – bufet suedez; cina – bufet suedez; gustari – intre orele 15-17 (produse de patisserie si inghetata); bar all inclusive – intre orele 8-23 , cu bauturi alcoolice si racoritoare de productie indigena ( bere, vin alb, vin rosu, bauturi spirtoase, sucuri ,apa); bar all inclusive – cafea si ceai intre orele 8-17; gradinita cu loc de joaca pentru copii; piscina adulti; piscine de copii; sezlonguri si umbrele la piscina; parcare auto in limita locurilor disponibile; jocuri de divertisment: sah, table, rummy, d’arts; internet wireless; teren volei; teren minifotbal; mese de ping-pong; mese soccer; Seif – pastrare valori; camera bagaje; trezirea turistilor la ora solicitata; acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor; comenzi de taxi

Pentru mai multe informatii despre locatie puteti consulta site-ul www.hoteltismana.ro.

Conditii de inscriere

Acest curs se adreseaza atat persoanelor cu studii medii cat si cu celor cu studii superioare.

Pentru inscriere va rugam sa trimiteti formularul de inscriere la [email protected] Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului.

Contact:
Elena Farcas – 0722.696.843
www.eurobestteam.ro

Share.

Leave A Reply