Auditarea achizitiilor in sectorul public, 9-11 octombrie 2015, Bucuresti – Proiect ContaPlus

0

proiect-conta-plusIn urma evaluarii se obtine certificat de absolvire pentru ocupatia „Auditor intern„, Cod COR 241 105, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice.

LECTOR INVITAT •• Dragos NICULAE •• Specialist in audit si control

TEMATICA ABORDATA

I. PREGATIREA MISIUNII:
a. Intocmirea studiului preliminar: se va analiza ce trebuie sa contina studiul preliminar, de unde sunt colectate informatiile, in ce forma se prezinta aceste informatii. Posibile erori in intocmirea studiului preliminar si modalitatile de solutionare.
b. Analiza de risc si evaluarea controlului intern. Aplicatie practica ce va include: identificarea riscurilor aferente achizitiilor publice, evaluarea riscurilor, evaluarea controlului intern. Registrul riscurilor in cadrul activitatii de derulare a achizitiilor publice. Posibile erori in intocmirea registrului riscurilor.
c. Stabilirea obiectivelor misiunii de audit intern. Posibile erori in definirea obiectivelor. Evaluarea implementarii prevederilor OSGG 400/2015, din perspectiva departamentului de achizitii publice. Modalitati practice de abordare.

II. INTERVENTIA LA FATA LOCULUI:
a. Emiterea si completarea testelor de control privind achizitiile publice, a chestionarelor, a listelor de verificare. Prezentarea procedurilor si instrumentelor de audit intern utilizate in cadrul interventiei la fata locului.
b. Emiterea FIAP. Tehnici de intocmire a FIAP, inclusiv posibile erori la intocmirea fisei. Discutarea bunelor practici in domeniul emiterii FIAP. Exercitiu practic: discutarea unui FIAP pentru identificarea erorilor produse la emiterea acesteia, din punct de vedere al achizitiilor publice.
c. Inchiderea misiunii de audit. Sedinta de inchidere – tehnici de abordare, subiecte discutate. Tehnici de evitare a conflictelor, in vederea acceptarii recomandarilor privind achizitiile publice.

III. ELABORAREA RAPORTULUI MISIUNII DE AUDIT INTERN PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE:
a. Elaborarea raportului. Greseli frecvente in cadrul procesului de raportare.
b. Sedinta de conciliere. Tehnici de abordare.

IV. URMARIREA IMPLEMENTARII RECOMANDARILOR: instrumente utilizate, modalitati de urmarire a implementarii recomandarilor.

V. EXEMPLE PRACTICE privind constatari ale auditului intern privind achizitiile publice in cadrul fondurilor europene. Tipologia constatarilor si recomandarile efectuate.

VI. DEZBATERI FINALE.

INREGISTRAREA LA CURS:
Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail [email protected] sau la numarul de fax: 0372.891.993.

TAXA DE INSTRUIRE: 900 LEI
*Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break-uri, taxa de examinare A.N.C.

TAXA DE SERVICII CAZARE (OPTIONAL): 700 LEI

*Taxa include: cazare in regim double (doua nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs.

BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE PENTRU INSOTITOR!

PERSOANA DE CONTACT:
Cosmin CONSTANTIN
Telefon: 0728.243.148 / 021.222.00.19
E-mail: [email protected]

Share.

Leave A Reply