Achizitii publice in Romania – Eforie Nord, 22-26 august 2013

0

proiect-conta-plus22-26 august 2013, Eforie Nord – Hotel***

Lector invitat: Specialist din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.

In urma evaluarii, se acorda certificat de absolvire pentru ocupatia „Expert Achizitii Publice” Cod COR 241.946, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

Tematica

  • Noutati legislative!
  1. Legea nr. 193 din 26 iunie 2013 cu privire la ridicarea pragurilor de contractare si alte modificari importante. Schimbarile preconizate. proceduri de atribuire si achizitia directa – implicatiile pragurilor valorice;
  2. Instructiunea nr.1/2013 a ANRMAP, emisa in aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) si art. 188 alin (3) lit. c) din OUG 34/2006 – importanta elaborarii unor cerinte de calificare nerestrictive;
  • Noile directive europene privind achizitiile publice si impactul acestora asupra sistemului achizitiilor publice din Romania;
  • Acte normative europene si nationale. Care norme prevaleaza?
  • Reguli de transparenta;
  • Evitarea conflictului de interese;
  • Planificarea achizitiilor publice in cadrul autoritatii contractante. programul anual ca instrument managerial. Compartimentul de achizitii publice; organizare si atributii; componenta comisiei de evaluare;
  • Tipuri de contracte – furnizare, servicii, lucrari;
  • Privire speciala asupra contractelor de lucrari: contractele de tip fidic; Modul de calcul al diverselor si neprevazutelor? Impactul asupra art. 122 lit. i) si 252 lit. j);
  • Autoritatile cu rol decizional in domeniul achizitiilor publice:  detalierea rolului ANRMAP, UCVAP, CNSC si al instantelor judecatoresti;
  • Criterii de clarificare si selectie. Evitarea cerintelor de calificare restrictive conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011; Ordinul ANRMAP nr. 171/ 2012 cu privire la clarificarile ce vizeaza continutul D.A., instructiunea ANRMAP nr. 1/2013;
  • Documentatia de atribuire. Factori de evaluare. Mostre, caietul de sarcini. Atribuire pe loturi. Stabilirea clauzelor contractului de achizitie publica;
  • Oferta. Evaluarea ofertei;
  • Notificarea achizitiilor directe in SEAP. Incheierea contractului/acordului cadru. Acte aditionale;
  • Acordul cadru si contractele subsecvente. Acordul cadru – modalitate speciala de realizare a unei achizitii publice;
  • Solutionarea contestatiilor – CNSC; Sanctiuni pentru contestatii;
  • Metode de imbunatatire a functionarii structurilor cu atributii in verificarea documentatiilor de atribuire (ex-ante) si a modului de atribuire a contractelor de achizitie publica (ex-post);
  • Managementul riscurilor in achizitiile publice.

Inscriere

Inscrierea se face in baza formularului solicitat la numerele de telefon: 021.310.13.62 sau la adresa de e-mail: [email protected].

Persoana de contact: Silvana Oprea – mobil: 0735.211.513

TAXA de instruire: 800 LEI/participant (TVA inclus)

Taxa include: suportul de curs si materiale auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa examen A.N.C. (fost C.N.F.P.A.).

TAXA servicii turistice: 800 LEI/participant (TVA inclus)
Taxa include: cazare in regim double (3 nopti) si pensiune completa participant;
BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor!

In vederea inscrierii la examenul de absolvire, cursantii trebuie sa faca dovada urmatoarelor documente:

  1. Copie buletin/carte de identitate;
  2. Copie certificat de nastere;
  3. Copie certificat de casatorie (daca este cazul);
  4. Copie dupa diploma de absolvire a unei institutii de invatamant superior

Pentru informatii referitoare la grila de cursuri disponibila in perioada urmatoare va invitam sa accesati pagina noastra web:
www.proiect-contaplus.ro, sectiunea Cursuri.

Va multumim si va asteptam la curs!

 

Share.

Leave A Reply