Deschidere punct de lucru in 2016

0

deschidere-punct-de-lucru-2016-Reinvent-ConsultingOrice agent economic, indiferent de forma juridica, are nevoie de un loc unde sa-si desfasoare activitatea. In cazul in care imobilul in speta este diferit de sediul social, se deschide un sediu secundar sau punct de lucru.

Asadar, punctul de lucru este spatiul unde se deruleaza activitatea economica a firmei, integral sau partial, in afara sediului social, conform obiectului de activitate declarat. Acesta poate fi: birou, magazin, atelier, depozit etc.

Esti antreprenor sau viitor antreprenor? Iata ce trebuie sa faci pentru deschiderea unui punct de lucru, demers necesar pentru dezvoltarea afacerii tale.

Aceasta procedura se efectueaza dupa etapa infiintarii firmei si se realizeaza prin introducerea si inregistrarea mentiunii la Registrul Comertului.

Potrivit art. 43 alin. (3) din Legea nr. 31/ 1990, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a inregistra mentiunea de infiintare a unui sediu secundar (punct de lucru), vei avea nevoie de urmatoarele documente:

  • Cererea de inregistrare – in original;
  • Declaratia-tip pe propria raspundere – in original – semnata de Asociati/ Membri ai Directoratului, din care sa rezulte, dupa caz, ca acestia respecta si cunosc prevederile legislatiei si ale reglementarilor generale si specifice din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile desfasurate;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Actionarilor sau decizia Asociatului Unic/ Consiliului de Administratie/ Directoratului, in cazul in care este abilitat in acest sens – in original;
  • Actul in baza caruia detii spatiul aferent punctului de lucru: Contract de Inchiriere, Contract de Comodat, Contract de Vanzare – Cumparare etc.;
  • Acordul Asociatiei de Proprietari si al vecinilor – daca este cazul;
  • Dovezile privind achitarea taxelor/ tarifelor legale.

Acolo unde e cazul:

  • avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr. 230/ 2007;
  • avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  • imputernicirea speciala, avocatiala sau delegatia pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale.

Declararea punctului de lucru la Administratia Financiara

Dupa ce Registrul Comertului iti va elibera documentatia necesara deschiderii punctului de lucru, urmatorul pas este declararea acestuia la Administratia Financiara de pe raza judetului aferent sediului social. Termenul pentru realizarea acestui demers este de 30 de zile.

Daca nu inregistrezi sediul secundar in termenul prevazut de lege esti pasibil de o amenda cuprinsa intre 3.000 si 5.000 de lei, potrivit Legii privind finantele publice locale.

Obtinerea autorizatiilor

Dupa declararea punctului de lucru la Administratia Financiara, trebuie sa obtii autorizatiile specifice activitatii tale de la: Primarie, Autoritatea Sanitar-Veterinara, Mediu, Pompieri etc. Fiecare activitate desfasurata cere anumite autorizatii, dar cele de la Primarie si Autoritatea Sanitar-Veterinara sunt obligatorii pentru orice ai intreprinde.

Informatii detaliate privind obtinerea autorizatiilor poti primi direct de la Primaria localitatii/ sectorului in raza careia va functiona sediul firmei sau punctul de lucru.

Reinvent Consulting, optiunea ta de incredere!

Expertii juridici Reinvent se ocupa de inregistrarea si autorizarea punctului tau de lucru, in cel mai scurt timp, la cele mai bune preturi de pe piata!

  • 450 de lei, in Bucuresti si Ilfov (sunt incluse taxele la Registrul Comertului, onorariul nostru si TVA);
  • 630 de lei, in celelalte judete (sunt incluse taxele la Registrul Comertului, onorariul nostru si TVA).

Click aici pentru detalii!

Mai mult, profita de reducerea de 50% pentru inregistrarea a cel putin 2 mentiuni in acelasi dosar (reducerea se aplica pentru mentiunea cu pretul cel mai scazut).

Pentru Bucuresti si Ilfov, termenul pentru un astfel de demers este de 5-10 zile din momentul in care dosarul este complet, respectiv de 15-25 de zile pentru restul tarii.

Citeste si: GHIDUL PENTRU INFIINTARE FIRMA IN 10 PASI SI 3 ZILE

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu informatiile juridice si fiscale necesare!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT.

Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e- mail [email protected] Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Website: www.reinventconsulting.ro

Share.

Leave A Reply