Statul roman va aloca 250 de milioane de lei pentru firmele care creeaza locuri de munca

0

250-milioane-finantare-de-la-stat-Reinvent-ConsultingIn perioada 30 mai – 10 iunie 2016, Ministerul Finantelor Publice (MFP) va deschide o noua sesiune de inregistrare a cererilor societatilor comerciale ce vor sa obtina bani de la stat, in urma crearii unor noi locuri de munca. Suma alocata de institutia subordonata Guvernului Romaniei pentru acest proiect este de 250 de miilioane de lei.

Aceasta finantare se acorda in baza Hotararii de Guvern cu numarul 332/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investitiilor care promoveaza dezvoltarea regionala prin crearea unor noi locuri de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit site-ului oficial al MFP.

Practic, granturile de la Ministerul Finantelor Publice sunt acordate pentru achitarea costurilor salariale. Dosarul trebuie sa cuprinda cererile de acord pentru finantare si documentele justificative necesare in prima etapa de evaluare. Inregistrarea dosarelor trebuie sa fie facuta exclusiv in perioada 30 mai – 10 iunie 2016. Orice dosar depus dupa aceasta perioada va fi restituit firmei respective, nefiind luat in considerare.

Demersul facut de statul roman „se realizeaza in urma publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I nr. 296 din data de 19.04.2016 a Hotararii Guvernului nr. 234/2016 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 332/2014”, se arata pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

•    Pentru a beneficia de ajutorul de la stat, firmele trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

sa fie inregistrate potrivit Legii societatilor nr. 31/1990 sau Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei;
sa realizeze o investitie initiala in Romania, in orice sector, cu exceptia celor prevazute de normele legislative aflate in vigoare si in Lista sectoarelor de activitate pentru care nu se acorda ajutoare de stat;
sa nu inregistreze debite restante la bugetele componente ale bugetului general consolidat;
– sa nu intre in categoria „intreprinderilor aflate in dificultate”;
sa nu se afle in procedura de executare silita, insolventa, faliment, reorganizare judiciara, dizolvare, inchidere operationala, lichidare sau suspendare temporara a activitatii;
sa nu faca obiectul unor decizii de recuperare a unui ajutor de stat sau in cazul in care asemenea decizii au fost emise, acestea sa nu fi fost executate;
sa nu fi beneficiat de alte ajutoare de stat regionale pentru costuri eligibile de natura activelor corporale si necorporale in cadrul aceluiasi proiect unic de investitii;
sa nu fi inchis o activitate identica sau similara in spatiul economic european in ultimii doi ani anteriori inregistrarii cererii de acord pentru finantare si, la momentul inregistrarii cererii, sa nu aiba planuri concrete de a inchide o astfel de activitate intr-o perioada de doi ani dupa finalizarea, in regiunea in cauza, a investitiei initiale.

Potrivit Hotararii de Guvern nr. 234/2016 pentru modificarea si completarea Hotararii de Guvern nr. 332/2014, statul suporta o parte din cheltuielile salariale ale unei intreprinderi care creeaza cel putin 10 noi locuri de munca, din care trei sa fie pentru lucratorii defavorizati, in maximum trei ani de la finalizarea investitiei.

Aceste noi locuri de munca trebuie sa fie create prin:
–          infiintarea unei unitati noi;
–          extinderea capacitatii existente;
–          diversificarea productiei unitatii;
–          schimbarea fundamentala in procesul general de productie din cadrul unitatii existente.

•    Reinvent te ajuta sa-ti deschizi un nou punct de lucru!

Daca ai o firma, vrei ca, pe viitor, sa-ti extinzi afacerea si sa beneficiezi de ajutorul de la stat ce vizeaza cheltuielile salariale, contacteaza-ne! Reinvent Consulting iti acorda ajutorul de care ai nevoie.

Tariful pe care il practicam pentru inregistrarea si autorizarea punctului de lucru, cu Hotarare AGA/ Decizie Asociat Unic, pana in 1000 caractere, este de 450 de lei in Bucuresti si Ilfov (include taxele la Registru, onorariul si TVA)  si 630 de lei in alte judete (include taxele la Registru, onorariul si TVA).

In alta ordine de idei, pentru ca stim ca inceputul este dificil si implica multe costuri, am pregatit un pachet de servicii special, conceput pentru start-up-uri:

1. Infiintare firma SRL-Debutant: 200 de lei
2. Gazduire sediu social in cladire moderna de birouri: incepand cu 5 euro/ luna timp de 3  ani
3. Evidenta financiar-contabila: 25% reducere
4. Secretariat basic – primire corespondenta si notificare: GRATUIT

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori de succes, cu un cuvant de spus in mediul de afaceri! Alege din start solutia potrivita pentru tine!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e- mail [email protected] Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni-Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Website: www.reinventconsulting.ro

Share.

Leave A Reply