Pasii necesari modificarii obiectului de activitate

0

modificare obiect de activitate firma, Reinvent Consulting

La un moment dat, asociatii unei firme pot alege sa schimbe obiectul de activitate al companiei, in urma unei hotarari a Adunarii Generale, luata in conformitate cu Legea 31/ 1990.

Modificarea obiectului de activitate al unei societati comerciale este o mentiune care se inregistreaza la Registrul Comertului. Obiectul principal si cele secundare de activitate se refera la domeniul/ domeniile in care o firma isi desfasoara activitatea economica.

Atentie! O firma nu are limita in alegerea obiectelor secundare de activitate. Acest articol face referire la modificarea obiectului principal de activitate.

Clasificarea obiectelor de activitate, realizata in functie de denumirea acestora, o poti gasi aici.

Ce acte iti sunt necesare pentru a modifica obiectul de activitate al unei firme?

Potrivit site-ului Oficiului National al Registrului Comertului, pentru a schimba obiectul principal de activitate al unei societati, ai nevoi de urmatoarele documente:

  • Cererea de inregistrare;
  • Actul constitutiv actualizat;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Actionarilor sau Decizia Asociatului Unic/ Consiliului de Administratie/ Directoratului ori Actul Aditional la Actul Constitutiv;
  • Dovezile privind plata taxelor/ tarifelor legale;

Daca este cazul:

  • Declaratie-tip pe propria raspundere – Model 3, din care sa reiasa ca persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in formular;
  • Certificatul de inregistrare;
  • Avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  • Imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale.

In cazul modificarii obiectului de activitate al regiilor autonome, societatilor cooperative si organizatiilor cooperatiste de credit se vor atasa la dosar si:

  • Hotararea Consiliului de Administratie, aprobata de Ministerul de resort, pentru regiile autonome de interes national, in timp ce pentru regiile autonome de interes local, aceasta va trebui aprobata de catre Administratia Publica aferenta;
  • Hotararea Organului Statutar, pentru societatile cooperative;
  • Hotararea Adunarii Generale a Membrilor Cooperatori sau Actul Aditional Modificator cu viza organelor abilitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, pentru organizatiile cooperatiste de credit.

Daca vrei sa eviti cozile de la Registrul Comertului, birocratia si riscul de dosar respins, alege Reinvent Consulting!

Cu o experienta de peste 10 ani in consultanta financiar-fiscala si juridica, Reinvent Consulting sustine antreprenorii aflati la inceput de drum, prin articole redactate pe temele ultimelor actualizari legislative si ale subiectelor de interes public din mediul business.

Pentru mentiunea de modificarea a obiectului de activitate, preturile sunt urmatoarele:

  • 750 de lei – in Bucuresti si Ilfov;
  • 930 de lei – in celelalte judete ale tarii.

Aceste tarife includ taxele la Registrul Comertului, onorariul nostru si TVA.

Click aici pentru a vizualiza lista cu onorariile percepute la serviciile de inregistrari mentiuni.

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM, consultanta fiscala, audit financiar si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail [email protected]. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Sursa: www.reinventconsulting.ro.

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.