Sales & Marketing Conference

0

identitateSingura constanta in business este ca nimic nu este constant. In cazul in care planul de marketing si vanzari pentru 2017 este „aproximativ la fel” cu cel din anii precedenti, sunt sanse mari ca la finalul exercitiului financiar cifrele sa nu arate imbucurator.

Companiile performante sunt cele care se adapteaza continuu tendintelor pietei si care provoaca status-quo-ul, pentru a construi experiente interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor si de a creste incasarile.

Astfel, in cadrul celei de-a doua editii a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti, vom aborda principalele provocari intampinate de specialistii in vanzari, business development si marketing, importanta alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici si instrumente utilizate de companiile lider de piata.

Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:
Tehnologizarea si schimbarile pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integram eficient instrumentele digitale in strategia de sales & marketing?
Customer centricity si abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitala a brandului si cresterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
• Cele mai importante trend-uri in B2C. Importanta adaptarii la complexitatea unui sales cycle modern, utilizand directiile date de o strategie de marketing aplicata
• Provocari si presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vanzari, bugetarea, „sell the price” vs. „selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective si oportunitati
Digitalizarea si dezvoltarea mediului si comertului online. In ce masura a influentat acest lucru dinamica din relatia departamentelor sales si marketing?
• Cum poate CEO-ul sa sustina o buna comunicare intre sales si marketing. Importanta alinierii inter-departamentale si a raportarii catre general management: bune practici si oportunitati
• „Agile selling”: cum marketingul si vanzarile se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit in timp real de la cumparatori. Platformele omnichannel si identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing si vanzari
• Sales & Marketing din perspectiva internationala. Cum adaptam strategia la specificul fiecarei piete, pastrand consistenta brand-ului?
Metrici si masuratori comune pentru o mai buna evaluare a performantei. Care sunt cei mai relevanti KPI si cum pot fi acestia raportati la nivel holistic organizational
• De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clientilor, din perspectiva imbinarii fortelor de vanzari si marketing
• Expunerea in Social Media, „Engage selling” si impactul asupra ratei de conversie: tendinte si bune practici. Interactive sales & marketing.

Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:

  • AUREL NETIN, Director & General Country Manager, Lenovo Romania
  • BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
  • JAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO, Happy Tour Group (Romania, Bulgaria & Turcia)
  •  FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin Romania
  •   CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
  •   RAZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
  •    CEZAR GARBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
  •   CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
  •   RAZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, Michelin

Editia din acest an va avea doi invitati speciali si anume: MATTHIAS WENK- Marketing Operations Director, Ryanair si PABLO FERREIROS BENNETT- PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.

De asemenea, evenimentul va include seminarul interactiv: INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, sustinut de GIGI ANDRIES, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK si GHEORGHE STEFANESCU, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK.

 „Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteza-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail [email protected] sau [email protected].

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.